ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از Android Experiments پرده برداشت

برای بهتر به نمایش گذاشتن کارهای فوق العاده ای که می توان به وسیله سیستم عامل اندروید انجام داد، گوگل امروز از Android Experiments پرده برداشت. این وبسایت قرار است نمایش دهنده جمعی از خلاقانه ترین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

برای بهتر به نمایش گذاشتن کارهای فوق العاده ای که می توان به وسیله سیستم عامل اندروید انجام داد، گوگل امروز از Android Experiments پرده برداشت. این وبسایت قرار است نمایش دهنده جمعی از خلاقانه ترین و متفاوت ترین اپ ها و بازی های سیستم عامل اندروید باشد، چه روی ساعت های هوشمند و چه روی موبایل ها و تبلت ها.

در حال حاضر 20 پروژه انتخاب شده اند و به عنوان تجربه های اندرویدی الهام بخش درون سایت قرار گرفته اند. از اپلیکیشن های مخصوص دوربین گرفته تا بازی های پازلی و مینیمالیستی.

در واقع پروژه Android Experiments را می توان همتایی برای Chrome Experiments دانست که سال 2009 آغاز به کار کرد. کاربران در سایت های گوگل می توانند بهترین و جذاب ترین پروژه های ممکن را برای پلتفرم خود مشاهده کرده و نسبت به نصب و دانلود آن اقدام کنند.

به نظر می رسد که گوگل، حالا تمرکز بیشتری روی اندروید، موتور جستجو و یوتوب دارد و می خواهد تمام هوش و حواس خود را به این 3 بخش اختصاص دهد. اوایل امروز نیز خواندیم که یکی از استودیوهای مطرح گوگل نیز از شرکت جدا شد تا به صورت مستقل کار خود را پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m. masoud
    m. masoud | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    گوگل میخواد به همه ظرفیت های اندروید رو نشون بده

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی ایده های جذاب و باحالی هستن / watchface هارو امتحان کردم، خیلی خوب بودن مخصوصن ماله عکس مطلب /

    • Divan Greedy (아이유)
      Divan Greedy (아이유) | ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

      Tilt , Boo! , Ink Space رو هم نصب کردم خیلی باحال بودن بقیه رو هم وقتی موبایلم شارژ شد حتمن نصب می کنم / چند وقته به خاطر موتو 360 از نکسوس 4 به عنوان موبایل اصلیم استفاده می کنم ازرده ترین مشکلش زود تموم شدن باطریشه

مطالب پیشنهادی