ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: نبرد عظیم

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

March of Empires

11

بازی جدید گیم لافت را می توان یکی از بهترین استراتژی هایی دانست که در حال حاضر می توان روی موبایل و تبلت بازی کرد. در March of Empires نبردهای سهمگینی میان امپراطوری ها در می گیرد و نیروهای کثیری از یک شهر به سوی شهری دیگر یورش می برند تا قلمرو خود را گسترش دهند. خوش بختانه گیم لافت علاوه بر اندروید و iOS، این بازی را برای سیستم عامل ویندوزفون هم منتشر کرده.

March of Empires

March of Empires

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 301 مگابایت زبان:

Shooting Stars!

22

گاهی اوقات برای خلق اثری جذاب و هنری نباید در شرایط نرمال روحی بود و سازندگان بازی Shooting Stars هم با همین رویکرد بازی جدید خود را ساخته اند. شخصیت اصلی بازی یک گربه سفید رنگ دارد که از چشمان اش لیزر خارج می شود و یک سلاح کشتار جمعی به حساب می آید. گیم پلی بازی بسیار چالش برانگیز و در مراحلی دشوار است اما گرافیک ساده اما پر زرق و برق آن مرتبا شما را به ادامه تشویق می کند.

Shooting Stars

Shooting Stars

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 88.2 مگابایت زبان:

Party of Heroes

screen640x640

قهرمانان که به نبرد با هیولاها می روند باید تا بن دندان مسلح باشند و این گروه از جنگجویان بازی Party of Heroes نیز از قاعده مستثنی نیستند و در هر مرحله به صورت دسته جمعی سراغ دشمنان خود می روند تا به راحتی نابودشان کنند. Party of Heroes یک بازی نقش آفرینی (البته بدون المان گفتگو و صحبت) با گرافیکی 3 بعدی است که تاکید طراحان آن روی رنگ های دلهره آور، احساس بازی را به خوبی منتقل می کند.

Party of Heroes

Party of Heroes

سازنده: Kongregate قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 93.5 مگابایت زبان:

Farms & Castles

44

اسکوئر انیکس یک ناشر ژاپنی است که طی دهه ها فعالیت اش سرزمین ها و قلمروهای بسیاری را خلق کرده و حالا با ارائه بازی Farsm & Castles قصد دارد تا ما را نیز به فستیوال دنیاهای رنگارنگ اش دعوت کند. در Farms & Casltes، فضایی باز در اختیارتان قرار داده می شود و وظیفه شما این است که این نواحی را در هر مرحله به صورتی کارآمد بچینید. البته فراموش نکنید که می توانید با دیگران تجارت کنید و خرید و فروش انجام دهید.

Farms & Castles

Farms & Castles

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 38.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Positron5
    Positron5 | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    چرا دیگه به این بخش بهایی داده نمیشه .
    همینجوری چهارتا بازی برمی دارین میزارین .
    این بازی جدید گیم لافت خیلی خوبه این هفته رکورد بیشترین دانلود رو داشت

  • samb
    samb | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    ?Pas Chera hitchi nis

  • amir
    amir | ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

    |:

مطالب پیشنهادی