ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امسال انتظار معرفی آیپد ایر ۳ را نکشید [شایعه]

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری تایوانی دیجی‌تایمز، اپل امسال قصد معرفی آیپد ایر ۳ را ندارد. این در حالیست که در روز های گذشته، خبری منتشر گشته و ادعا شده بود که اپل، در آیپد و نمونه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری تایوانی دیجی‌تایمز، اپل امسال قصد معرفی آیپد ایر ۳ را ندارد. این در حالیست که در روز های گذشته، خبری منتشر گشته و ادعا شده بود که اپل، در آیپد و نمونه مینی جدید قصد دارد مشخصات سخت افزاری را تا حد بسیار مطلوبی ارتقا دهد.

دیجی تایمز البته گزارش داده که این شرکت، اگرچه آیپد ایر ۳ را عرضه نخواهد کرد اما قصد دارد آیپد مینی ۴ را معرفی کند که البته آن نیز دستخوش تغییرات زیادی نشده است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این گزارش، نام آیپد پرو نیز به میان نیامده. محصولی که از سال گذشته میلادی تا کنون شایعات بسیار زیادی در مورد آن به گوش رسیده اند. تا کنون تقریبا مطمئن هستیم که این محصول از نمایشگری ۱۲.۹ اینچ و یک قلم استایلوس بهره خواهد برد و برخی خبرها نیز حاکی از آن هستند که اپل از ابتدای سال ۲۰۱۴ در حال توسعه آیپد حرفه ای خود بوده است.

در گزارش منبع تایوانی آمده که سازندگان‌ (اسمبل کنندگان) قراردادی، اکنون در پی یافتن توسعه دهنده برای ساخت تبلت هستند اما بیشتر سفارشاتی که دریافت می کنند مرتبط با ساخت تلفن های هوشمند با نمایشگر بزرگ تر از ۵ اینچ و البته محصولات الکتریکی پوشیدنی است. در این میان نباید فراموش کرد که طلوع فبلت ها منجر به غروب تبلت ها گشته و در حال حاضر نیز به نظر نمی رسد این شرایط در آینده ای نزدیک تغییر کند.

پیشتر در گزارشی نوشتیم که اپل قصد دارد آیفون های امسال را در نهم سپتامبر معرفی کند و در این مراسم، شاهد بروز رسانی شدن خانواده تبلت های این شرکت نیز باشیم؛ حال کمتر از یک ماه تا تاریخ یاد شده باقیست و باید دید شرکت ساکن کوپرتینو برای آیپد چه برنامه ای در سر داشته و امسال در صورت ارائه کردن نسخه جدید آن، با چه روشی می خواهد آیپد را به مشتریان بفروشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    فبلت ها به این روز انداختن این قشر دیوایس ها رو، البت من اگه خودم صاحب این شرکت ها بودم اگه چیز خیلی خاصی واسه ارائه نداشتم اصلا مدلی نمیدادم، شاید اپل هم همین رو دیده و گفته تغییر خاصی نمیتونه بده و نوآوری خاصی نداره هنوز و برای همین مدلی نمیده. البت که شایعه س هنوز.

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    ایپد ها و تبلت ها فروشش کم شده لب تاپ ها همینطور دیگه دوره لوازم پوشیدنی و تبدیل شونده است

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    من امسال منتظر سرفیس پرو 4 هستم نه این که اصلا ارزش خرید نداره
    سرفی پرو 4 با سی پی یو اسکای لیک رم 8 صفحه نمایش 2 کا یا 4 کا و اس اس دی های جدید سامسونگ ببین چی میشه

مطالب پیشنهادی