ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن Dreamify عکس های رویایی بگیرید

عالم خواب و رویا عالمی است مملو از تصاویر گوناگون و عجیب، بدون محدودیت و توصیف ناپذیر. سالهاست دانشمندان در تلاشند تا الگوریتمی برای شکل گیری این تصاویر در ذهن انسان بیابند تا بتوانیم تصور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

عالم خواب و رویا عالمی است مملو از تصاویر گوناگون و عجیب، بدون محدودیت و توصیف ناپذیر. سالهاست دانشمندان در تلاشند تا الگوریتمی برای شکل گیری این تصاویر در ذهن انسان بیابند تا بتوانیم تصور بهتری از این عالم ناشناخته داشته باشیم.

گوگل مدتی پیش در پروژه ای تحت عنوان Deep Dream یا خواب عمیق، با ارائه یک نرم افزار متن باز تلاش نمود که تا حدی شکل گیری رویاها را به تصویر بکشد.

Dreamify یک اپلیکیشن ویرایش تصاویر است که بر مبنای این پروژه گوگل طراحی گردیده و افکت هایی به عکس های شما می دهد تا به تصاویر درهم و برهم و عجیبی که در عالم رویا می بینیم شباهت پیدا کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای استفاده از Dreamify باید آنلاین باشید و یک حساب کاربری بسازید، یا اینکه با حساب های کاربری گوگل و فیسبوکتان به اپلیکیشن وارد شوید. با ورود به اپ، حالا می توانید از تصاویر گالری یا عکس هایی که همان لحظه با دوربین می گیرید برای اعمال افکت ها استفاده کنید.

12 افکت بسیار عجیب و غیرعادی، در عین حال جالب و شگفت انگیز در اپلیکیشن گنجانده شده اند که از لحاظ جزئیات هم قابل شخصی سازی اند. پس از اینکه افکت مورد نظرتان را انتخاب کردید،‌ از آنجایی که Dreamify از نرم افزار گوگل برای پردازش افکت استفاده می کند باید منتظر آپلود شدن آن بنشینید.

Dreamify 2

فرآیند آپلود عکس در Dreamify در نسخه کنونی با مشکلاتی روبروست و شاید می بایست یکی دوبار برای بارگذاری موفقیت آمیز یک عکس در آن تلاش کنید. با این وجود خروجی کار فوق العاده است و با افکت های آن می توانید تصاویری بسیار متفاوت بیافرینید؛ تصاویری که دست کمی از تابلوهای نقاشی سوررئال ندارند.

منوی گالری زیباترین بخش اپلیکیشن و محلی برای تماشای عکس های دیگر کاربران Dreamify است که حقیقتا بعضی از آنها بی نظیرند. تصاویر خودتان را هم می توانید از طریق همین بخش در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

با این حال نکته عجیب اینجاست که هیچ گزینه ای برای حفظ حریم خصوصی در شبکه اجتماعی داخلی Dreamify در نظر گرفته نشده، بنابراین باید مراقب تصاویری که در آن آپلود می کنید باشید.

Dreamify برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و می توانید به رایگان دانلودش کرده و از اعمال افکت هایش روی تصاویرتان لذت ببرید.

Dreamify

Dreamify

سازنده: Dreamify.io قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • .....
    ..... | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    etemalan LSD baz boode :))

  • محمد
    محمد | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    عکسا فاز ال اس دی دارن

  • Cna
    Cna | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    دنباله فیبوناچی همه جا به چشم می خوره
    تصاویر بیشتر شبیح تریپ های مجیک ماش-روم و DMTوDEX هست

  • omid2999
    omid2999 | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    چقد شبیه DMT Art هستش این
    معلومه برنامه نویسش اهل دل بوده :)

مطالب پیشنهادی