ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصویر فاش شده از «بلک بری ونیز»، اشاره به پلتفرم اندروید و کیبورد گوگل دارد

اخیرا چند وقتی می شود که از بلک بری «ونیز»، موبایلی که گفته می شود به پلتفرم اندروید مجهز گشته، تصاویر و نشانه های جدیدی منتشر می گردد و اهالی تکنولوژی را نیز سرگرم خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اخیرا چند وقتی می شود که از بلک بری «ونیز»، موبایلی که گفته می شود به پلتفرم اندروید مجهز گشته، تصاویر و نشانه های جدیدی منتشر می گردد و اهالی تکنولوژی را نیز سرگرم خود کرده است. جمع بندی شایعات در خصوص این موبایل چنین هستند که بلک بری آن را در ماه نوامبر معرفی خواهد کرد.

تصاویر و اطلاعات فاش شده از این موبایل، از همان ابتدا پیشنهاد می دادند که تلفن هوشمند یاد شده یک موبایل کشویی خواهد بود و زمانی که آن را باز کنید، با یک کیبورد فیزیکی رو به رو خواهید شد. کیبورد های فیزیکی اما دیگر چندان پر طرفدار نیستند [البته گویا سامسونگ این موضوع را فراموش کرده.] و بلک بری نیز برای کاربرانی که قصد ندارند ایمیلی بلند بالا به شرکای تجاری خود بنویسند، یک کیبورد مجازی را نیز در نظر گرفته است.

چنین به نظر می رسد که کاربران ونیز، قادر خواهند بود زمانی که کیبورد فیزیکی در جای خود محفوظ گشته و قابل مشاهده نیست، از یک کیبورد مجازی روی نمایشگر بهره گیرند.

همانگونه که پیش از این نیز برایتان نوشته ایم، بلک بری ونیز از پلتفرم اندروید استفاده می کند و تصویر جدیدی که از آن فاش گشته نیز شباهت بسیاری به کیبورد گوگل در اندروید خالص دارد. [البته همه کاربران اندروید قادر هستند کیبورد گوگل را از فروشگاه پلی دریافت نمایند.] حال باید منتظر ماند و دید که شرایط به چه نحوی جلو خواهد رفت و چه سرنوشتی برای این تلفن همراه از شرکت کانادایی که مدتی است به دست فراموشی سپرده شده، رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • چیکسو
    چیکسو | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    حیف که داره اصالت خودش رو به خاطر فروش بیشتر فدا می کنه یعنی مجبوره این کا رو بکنه من کیبرد پاسپورت رو خیلی دوست داشتم

  • mahdi
    mahdi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    من تنوع سیستم عاملی دوست دارم ، خدا روزی رو نیاره که سیستم عاملا کم بشن :(

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

    یه ترکیبی ار کیبورد خودش و گوگله ..........

مطالب پیشنهادی