ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک باتری گلکسی نوت ۵ منتشر شد، عملکرد بهتر از نسل قبل با وجود ظرفیت کمتر

زمانی که سامسونگ گلکسی نوت ۴ را رونمایی کرد، کاربران بسیاری اعتراض کردند که چرا با وجود افزایش کیفیت نمایشگر این محصول از رزولوشن ۱۰۸۰ به QHD، ظرفیت باتری آن بیشتر نشده است، اما با این وجود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

زمانی که سامسونگ گلکسی نوت ۴ را رونمایی کرد، کاربران بسیاری اعتراض کردند که چرا با وجود افزایش کیفیت نمایشگر این محصول از رزولوشن ۱۰۸۰ به QHD، ظرفیت باتری آن بیشتر نشده است، اما با این وجود در نهایت و پس از عرضه این دستگاه به بازار مشخص شد عمر باتری آن از مدل قبلی بیشتر است.

هفته گذشته هم سامسونگ از نسل پنجم این محصول یعنی نوت ۵ رونمایی به عمل آورد و این بار علاوه بر اینکه افزایشی نسبت به نسل قبل مشاهده نمی شد، ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری به کاهشی ۲۲۰ میلی آمپری نیز دچار شده بود.

سازنده کره ای این بار در کنار عدم پشتیبانی از درگاه حافظه، قابل تعویض بودن باتری را نیز از محصول خود حذف کرده بود و این موضوع باعث شد دوباره نگرانی هایی در مورد کارایی باتری پرچمدار این شرکت شکل بگیرد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

برای این دسته از کاربران نگران خبر خوشی داریم، عمر باتری نوت ۵ هرچند اندک، اما از مدل پیشین بهتر است، چرا که باتری این محصول در بررسی ها عملکردی ۹ ساعت و ۱۱ دقیقه ای از خود ثبت کرده است.

این رقم از زمان ۸ ساعت و ۴۳ دقیقه نوت ۴ حدود نیم ساعت بیشتر است و نشان می دهد سامسونگ در محصول جدید با بهبود های نرم افزاری و استفاده از سخت افزار بهینه تر، موفق شده جلوی کاهش عمر باتری را بگیرد.

مدت زمان ثبت شده توسط پرچمدار جدید سامسونگ هرچند نسبت به دستگاه هایی مثل Galaxy S6 Active با ظرفیت باتری ۳۵۰۰ و Motorola DROID Turbo با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعت کمتر است، اما عملکرد بهتری نسبت به پرچمداران رقیبی همچون HTC One M9 ،LG G4 و iPhone 6 Plus نشان می دهد.

Screen Shot 2015-08-17 at 1.39

همچنین گفتنیست گلکسی نوت ۵ به لطف ظرفیت باتری پایین تر و فناوری های ارائه شده توسط سازنده، در مدت زمان ۸۱ دقیقه به طور کامل شارژ می شود، زمانی در نهایت بین تمام محصولات موجود رتبه ششم را برای پرچمدار تازه رقم می زند.

Screen Shot 2015-08-17 at 1.38

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • shahin
    shahin | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    وایسا میاد

  • شاهین
    شاهین | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

    اصلاً قیمت z3 با note5 قابل مقایسس که اینو میگید درضمن مگه نمیگید qhd سامسونگ اصلا تاثیری تو باتری نداره پس چرا میگی z3 فول اچ دیه note 5 کواد hd

    • احمدM2
      احمدM2 | ۲۶ مرداد ۱۳۹۴

      خوب QHD رو خود سامسونگ ساخته و بازم هنر سامسونگه ما میگیم یه گوشی QHD از سونی رو بیارید مقایسه کنید تا ببینید تفاوت ها چقدر بیشتر میشه

      • ایرانی
        ایرانی | ۲۳ دی ۱۳۹۴

        QHD صفحه نمایش با کیفیت خوب اما مصرف بالا هس تو از بین چهار تلویزیون پلاسما یا ال ایی دی انتخاب میکنی کیفیت پلاسما بهتر اما ال ایی دی خیلی کم مصرفترشه راستی سامسونگ گوشیاش صفحه ی خوبی دلرن ولی ت مراعات باطری گوشی رو نمیکنه برا همین باطریاش عمر کمی دارن و اگه یکم تحت فشار بزاریشون منفجر یا از کار میفتن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی