ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل O2، پرچمدار بعدی HTC فاش شد

ساعتی پیش مشخصات کلی پرچمدار بعدی HTC را برای شما بازگو کردیم، تلفن هوشمندی که از ابتدا بازطراحی شده و سازنده امیدوار است تغییرات ایجاد شده در آن، بتواند بهبودی در شرایط نابسامانش ایجاد کند. علاوه بر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

ساعتی پیش مشخصات کلی پرچمدار بعدی HTC را برای شما بازگو کردیم، تلفن هوشمندی که از ابتدا بازطراحی شده و سازنده امیدوار است تغییرات ایجاد شده در آن، بتواند بهبودی در شرایط نابسامانش ایجاد کند.

علاوه بر سازنده، کاربران بسیاری هم امیدوار هستند این شرکت با رفع ایرادات پیشین بتواند دوباره محصولی جذاب تولید کرده به دوران اوج خود باز گردد و حالا شایعه جدیدی از چین رسیده که خصوصیات بیشتری از این محصول را فاش می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس این گزارش تازه HTC O2 به نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا همان QHD و تراکم ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ مجهز خواهد بود.

این پرچمدار همچنین به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز به ۴ هسته اختصاصی Hydra و در کنار آن نیز به واحد پردازش گرافیکی آدرینو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز است و حافظه داخلی آن از بین دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت قابل انتخاب خواهد بود.

سازنده تایوانی در جلوی دستگاه دوربینی ۵ مگاپیکسلی تدارک دیده و در قسمت پشتی نیز یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را به عهده دارد.

ظرفیت باتری این محصول ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده که به نسبت باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی M9 افزایش قابل ملاحضه ای نشان می دهد و نوید آور عملکرد مناسب این بخش در پرچمدار جدید است.

خبرهای خوش اما در اینجا به پایان نمی رسند، چرا که نمای جلوی این پرچمدار تازه قرار است علاوه بر حاشیه های باریک کنار نمایشگر، به اسپیکرهای بوم ساند استریو و با کیفیت مجهز باشد، آن هم در بدنه ای ضد آب و غبار.

در مورد طراحی بدنه O2 هم گفته شده که تفاوت چندانی با محصولات سری One نخواهد داشت، تصمیمی که برای طرفداران این زبان طراحی خبری خوش به شمار می رود اما کاربرانی که طراحی پرچمداران HTC برایشان یکنواخت شده بود را چندان خوشحال نخواهد کرد.

گزارش تازه همچنین ادعا کرده HTC قصد دارد سال آینده یک نسخه ۵ اینچی از پرچمدار تازه را با چیپستی از خانواده اسنپدراگون ۸۲X با قدرت بیش از ۳ گیگاهرتز و نمایشگر 2K یا 4K عرضه کند.

بقیه خصوصیات سخت افزاری نسخه ۵ اینچی هم مشابه پرچمدار ۶ اینچی خواهد بود که اگر عرضه چنین محصولی صحت داشته باشد، خبر خوشی برای کاربران علاقه مند به تلفن های هوشمند کوچکتر به شمار می رود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    با 6 اینچ به هیچ عنوان نمیتونه با پرچمدارای دیگه رقابت کنه مثل نکسوس 6

    • shahin
      shahin | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

      باید دید رقبا در اون زمان معرفی چجوری عمل میکنن تا بتوان عملکرد htc رو ارزیابی کرد

  • Morteza
    Morteza | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    واقعا چی فکر میکنن اینا ؟ یعنی مشکل اچ تی سی پردازنده و رم بوده که اومده رو اونا کار کرده ؟ یا مثلا کیفیت صفحه ش مشکلی داشته ؟
    همه مشکل مربوط به طراحی ، دوربین و رابط کاربریه که یا خوب نیستن یا خوبن ولی تکراری شدن .
    اون وقت اومده سایز رو عوض کرده ، پردازنده و رم رو تغییر داده ، که چی ؟ خوب میخواید خودکشی کنید یهو بفروشید به اسوس خیال همه رو راحت کنید دیگه.

    • مهمان ناخوانده
      مهمان ناخوانده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

      انتظار داری با چیپ قدیمی بره به جنگ سامسونگ و اپل؟؟؟سخت افزار هر ساله باید بروز رسانی بشه و کنارش مشکلاتشم حل کنه

  • genius
    genius | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    اچ تی سی در طی این سالها تو بخش دوربین بدجوری مشتریاشو ناامید کرده که امیدوارم اینبار همونطوری که خودشون وعده دادن این نقیصه حل بشه.مضاف بر اینکه جا داره تا در رابط کاربری سبک و خوب خودشون یه کمی امکانات جنبی جدید هم وارد کنن.

  • محـــــــــــــــــــــــــــــمّد
    محـــــــــــــــــــــــــــــمّد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    طراحی اچ تی سی عالیه اما تکراری شده
    خوبه از یه زبان طراحی جدید در کنار این طراحی استفاده کنه

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    الان یه گوشی پرچمدار حداقل تا سه سال میتونه جوابگوی نیاز های کاربر باشه مگر اینکه قابلیت های جدیدی بهش اضافه بشه یا با طراحی جدیدی بیاد که ارزش خرید پیدا کنه
    اچ تی سی هم باید طراحی محصولاتش رو عوض کنه هم قابلیت های جدیدی اضافه کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی