ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برگزاری The Game Awards 2015 تایید شد

سال گذشته، مراسم The Game Awards 2014 با حمایت گسترده بازی سازان و سرمایه گذاران برای اولین بار و مستقل از هر شبکه تلویزیونی برگزار شد تا جف کیلی، مجری و برگزار کننده آن بتواند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سال گذشته، مراسم The Game Awards 2014 با حمایت گسترده بازی سازان و سرمایه گذاران برای اولین بار و مستقل از هر شبکه تلویزیونی برگزار شد تا جف کیلی، مجری و برگزار کننده آن بتواند مراسمی به سبک اسکار برای دنیای بازی اجرا کند.

شب گذشته، اکانت رسمی توییتر The Game Awards، برگزاری این مراسم را برای سال 2015 در ماه دسامبر تایید نمود. سال پیش، جف کیلی تاکید کرده بود که قصد دارد این راه را ادامه دهد اما برگزاری مراسمی در این ابعاد، آن هم با بودجه های شخصی چندان کار آسانی نیست. با این حال، حتی شبکه ی تلویزیون اسپایک نیز نتوانسته بود خروجی راضی کننده ای طی سال های پیش به دست آورد و این مسئله کار را سخت تر از پیش کرده بود.

سال گذشته استقبال از این مراسم بسیار عالی بود و نسبت به سال پیشین، 75 درصد مخاطب بیشتری آن را تماشا کردند. مراسم در سبک و سیاقی جذاب برگزار شد و برخلاف سال های قبل که اجرای برنامه تغییراتی به خود دیده بود، این بار دقیقا همان چیزی بود که همه انتظارش را داشتند.

از حضور اسطوره های بازی سازی و موسیقی گرفته تا اجراهای متنوع توسط گروه هایی نظیر Imagine Dragons، توانست حاشیه های جذابی هم برای مراسم چند ساعته ی TGA 2014 فراهم کند. علاوه بر تمامی این موارد، نمایش چند بازی جدید و به اجرا در آمدن تریلرهای جذاب از بازی های بزرگ، به اعتبار آن افزود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی