ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شورش در اتوبان؛ معرفی بازی “ماشین جنگی تانگو”

الگوگیری درست، و نه تقلید کورکورانه از بازی های موفق، حرکت خوبی است که توسعه دهندگان ایرانی اخیرا در پیش گرفته اند و نتایج کار نیز تا بدینجا خوب و قابل قبول بوده. استودیوی مستقل تانگو گیمز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

الگوگیری درست، و نه تقلید کورکورانه از بازی های موفق، حرکت خوبی است که توسعه دهندگان ایرانی اخیرا در پیش گرفته اند و نتایج کار نیز تا بدینجا خوب و قابل قبول بوده.

استودیوی مستقل تانگو گیمز هم در همین راستا با الگوبرداری از عنوان موفق Road Riot، ماشین جنگی تانگو را ساخته تا بتواند تجربه لذت بخش بازی اصلی را این بار در محیطی ایرانیزه، مجددا برای کاربران ایرانی به ارمغان بیاورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر Road Riot جز بازی های محبوب شماست، مطمئنا تجربه نسخه ایرانیزه شده آن هم می تواند برایتان لذت بخش باشد.

گیم پلی مشابه نمونه خارجی است و باز هم با یک بازی بی پایان و رکوردی مواجه هستیم، با این تفاوت که این بار به جای ماشین های بی نام و نشان، کنترل اتومبیل های آشنایی مثل پراید هاچ بک و پژو ۲۰۶ را در دست خواهید گرفت.

مثل تمام رانرهای رکوردی، در ماشین جنگی تانگو هم کسب بالاترین رکورد حرف اول را در بازی می زند؛ چه مود تک نفره را بازی کنید و چه مود آنلاین. اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید، تیراندازی به دشمنان و جاخالی دادن از موانع در حالت تک نفره به قدر کافی جذاب هست، اما هیچ لذتی در بازی به رقابت با حریفی آنلاین نمی رسد.

Mashin Jangi Tango 2

در مود آنلاین ماشین جنگی تانگو می توانید در مسیری کوتاه با حریف خود مسابقه بدهید. جایزه مسابقه، سکه هایی است که از طرف هر دو شرکت کننده به اشتراک گذاشته می شود. بنابراین بدست آوردن سکه های بیشتر (که می توانند خرج ارتقای اسلحه و خرید ماشین های جدید شوند) انگیزه بسیار خوبی برای ادامه بازی در شما به وجود می آورند.

حالت آنلاین به سه بخش لیگ مبتدی ها، معمولی ها و حرفه ای ها دسته بندی شده و ضمنا بازی به طور خودکار، حریفی تقریبا برابر با شما را برای مسابقه انتخاب می کند. بنابراین رقابت های آنلاین عادلانه انجام می شوند و ابدا با حریفی خیلی ضعیف تر یا قوی تر از خودتان مسابقه نخواهید داد.

ماشین جنگی تانگو به طور رایگان عرضه شده، بنابراین مشاهده بنرهای تبلیغاتی چشمک زن در آن چیز عجیبی نیست. هر چند بهتر بود که تیم سازنده حداقل از نمایش آنها در وسط بازی جلوگیری به عمل می آورد.

با این وجود، ماشین جنگی تانگو استاندارد های لازم برای سرگرم کنندگی را در خود دارد و دانلود و تجربه آن را به تمام کاربران ایرانی اندروید توصیه می کنیم.

ماشین جنگی تانگو

ماشین جنگی تانگو

سازنده: تانگو گیمز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Mahdi
    Mahdi | ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

    سلام من یه مشکل دارم تو بازی مشکلم این که اصلا به اینترنت وصل نمیشه ولی من از
    4G ایرانسل استفاده میکنم سرعت دانلود 3 مگابایت درثانیه هست و یه مشکل دیگه ام
    نمیشه الماس بخریم گزینه خریدش بسته هست

  • navid.tizro
    navid.tizro | ۱ مهر ۱۳۹۴

    خودشونو مسخره کردن با بازیشون والا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی