ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت اروپا: سونی در این منطقه عالی عمل کرده است

وقتی در مورد اروپا صحبت می کنیم، شک نکنید که توپ در زمین سونی است و مایکروسافت به سختی از رقابت سنگین در این ناحیه سهم محدودی به دست آورده است. مسئله اینجاست که حتی Graeme ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

وقتی در مورد اروپا صحبت می کنیم، شک نکنید که توپ در زمین سونی است و مایکروسافت به سختی از رقابت سنگین در این ناحیه سهم محدودی به دست آورده است. مسئله اینجاست که حتی Graeme Boyd، مدیر بازاریابی اجتماعی ناحیه اروپا نیز کاملا به این مسئله واقف است اما آن ها در تلاش اند تا محبوبیت بیشتری در این قاره پیدا کنند.

بوید در گفتگوی صوتی با The Inner Circle، اعتراف کرد که شیوه رونمایی از اکس باکس وان در ابتدای کار اصلا جالب نبود و مسائلی که در پی آن به وجود آمد، نگاه مردم اروپا به کنسول را تحت تاثیر قرار داد. هنوز هم حتی مردم فکر می کنند اکس باکس وان بدون اینترنت کار نمی کند یا بازی های دست دوم را اجرا نخواهد کرد، در حالی که ویژگی های منفور ذکر شده حتی پیش از عرضه کنسول به بازار منتفی شدند.

وی معتقد است حالا که به صحبت طرفداران گوش داده اند و مسیری را انتخاب کرده اند تا با خواسته آن ها همخوانی داشته باشد، امیدوارند بتوانند پیشرفت خوبی در اروپا حاصل کنند. وی همانند فیل اسپنسر به صف بازی های پیش رو می بالد و می گوید در حال حاضر مایکروسافت بازی های بسیار فوق العاده ای برای انتهای سال آماده کرده که تنها می توانید آن را روی اکس باکس وان بازی کنید.

پس از اعلام خبر شوکه کننده مالکیت 70 الی 90 درصدی سونی بر بازار اروپا، مایکروسافت دست به کار شد و با ارائه طرح های متنوع، اطلاع رسانی بیشتر و نمایش های جذاب تر در خاک اروپا، سعی در جذب کاربران نمود. بوید می گوید موفقیت در اروپا یک شبه ممکن نخواهد بود اما پیشرفت مایکروسافت در این ناحیه به مرور زمان ایجاد خواهد شد. بوید در انتها، باز هم با منشی دوستانه، کار سونی در اروپا را عالی خطاب کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم
    BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    خلاصه اینکه پلی استیشن ضعیف و نا کارامد خیلی خیلی خیلی بیشتر از ایکس باکس توان مند فروخته !!!!
    حالا چرا؟ بهتره دلیلش رو از فن های متعصب مایکروسافت بپرسیم :)) که ارزوی فروش سونی رو دارن

  • سجاد
    سجاد | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    دوستان ویندوز 10نسخه اینترپرایزرا روی لب تاپ n5010نصب کردم ولی شده مث اینکه فیلم با سرعت آهسته اجرا کنی خیلی کنده سازگاره با لب تاپ من ویندوز10

  • sajjad
    sajjad | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    هنوز هم حتی مردم فکر می کنند اکس باکس وان بدون اینترنت کار نمی کند یا بازی های دست دوم را اجرا نخواهد کرد، در حالی که ویژگی های منفور ذکر شده حتی پیش از عرضه کنسول به بازار منتفی شدند.
    خخخخخخ بعد از خوندن این خبر کلی خندیدم...اروپایی ها اینقد هم از تکنولوزی دور نیستن که خبر اجرای دیسک دست دوم و اجرایی شدن افلاین بازی کردن رو روی x1نشنیده باشن...راست و حسینی بیا و بگو کیفیت و انحصاری های ps4ازx1بهتره و قال قضیه رو بکن ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی