ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار بعدی اچ تی سی، O2 نام دارد و از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می کند

اچ تی سی در ماه مارس تلفن هوشمند One M9 را برای کاربران به نمایش کشید و سپس آن را در بازارها عرضه کرد. مشتریان اما دلیلی برای ارتقا موبایل های خود به این تلفن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

اچ تی سی در ماه مارس تلفن هوشمند One M9 را برای کاربران به نمایش کشید و سپس آن را در بازارها عرضه کرد. مشتریان اما دلیلی برای ارتقا موبایل های خود به این تلفن همراه ندیده اند و در نتیجه ی همین امر، ارزش اچ تی سی روز به روز پایین تر آمد تا اینکه در نهایت، این ارزش به صفر دلار رسید.

اچ تی سی یک و نیم میلیارد پول نقد در بانک داشت و تحلیلگران ارزش برند آن را نیز بر اساس همان مبلغ نقدینگی حساب کرده بودند. این شرکت اما مدتی پیش، مدیرعامل پیشین خود که مسئول ارائه تلفن هوشمند One M9 بود را از کار برکنار کرد و یکی از موسسان به نام خانم «شر وانگ» را بر صندلی مدیر عاملی نشاند. از آن پس، وی همواره در مصاحبه ها اعلام کرده که شرکتش محصولاتی جدید ارائه خواهد داد و اوضاع، به این حالت باقی نخواهد ماند. در وهله اول، او این سخنان را به میان می آورد تا اوضاع و جو روانی علیه این شرکت در رسانه ها را بر طرف کند اما از سوی دیگر به نظر می رسد که واقعا در حال انجام کارهایی است که می توانند طرفداران موبایل های هوشمند قدرتمند را خشنود نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شر وانگ، قول یک پرچمدار تمام عیار را به سهام داران داده بود و اندکی بعد نیز یکی از فاش کنندگان اطلاعات موبایل ها در توئیتر، از عالی بودن همین تلفن همراه خبر داد.

اکنون اما اطلاعات جدیدی از همان موبایل وعده داده شده از سوی «وانگ»، منتشر شده اند؛ البته مشخصا به شکل غیر رسمی. می گویند که نام این اسمارت فون، HTC O2 خواهد بود و از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ نیز استفاده می کند. چیپستی که از سوی سامسونگ و با فناوری ۱۴ نانومتری و پروسه FinFET ساخته می شود. سیستم-بر-چیپ جدید عملکرد بالاتری از اسنپدراگون ۸۱۰ دارد و می تواند و با مصرف انرژی پایین اش، عمر باتری را نیز افزایش دهد، بدون اینکه مانند نسل قبلی، از ایجاد گرمای بیش از اندازه رنج ببرد. همچنین گفته شده که این موبایل از بدنه ای تمام فلزی بهره خواهد برد که البته این مورد به هیچ عنوان دور از ذهن نیست چرا که شرکت تایوانی اچ تی سی، همواره در برترین موبایل های خود از فلز یکپارچه استفاده کرده و به طور کلی این مورد را جزء افتخارات خود می داند.

در نهایت خبر رسیده که HTC O2، در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ از راه می رسد و این تاریخ، با آنچه در خصوص زمان عرضه اسنپدراگون ۸۲۰ شنیده بودیم نیز هماهنگی دارد. باید دید در ابتدای سال آینده اچ تی سی چگونه می خواهد دوباره ارزش سهام خود را بالاتر برده و مشکلاتی که از عرضه یک تلفن همراه تکراری به وجود آمده بودند را حل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • HTC ودیگر هیچ
    HTC ودیگر هیچ | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    خانم وانگ مجرد یا نه قربونش برم و اگر هست قصد ازدواج نداره احيانأ ???

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    بلاخره دلم خنک شد که اپل وسامسونگ بااون آشغالاشون از اچ تی سی به وحشت افتادن.نوت۵وآیفون۶اس لیاقت مقایسه باوان ام۷رو ندارن چه برسه به ام۸ و ام۹واین گوشی جدید.سالها فروشنده موبایل بودم و اینو خوب فهمیدم که اچ تی سی رقیب نداره.سامسونگ هم که با قوطی اسباب بازیاش داره گور لوازم خانگی باکیفیتش رو می کنه.

  • iBabak
    iBabak | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    برند خوب وبا اصالتی هست اما با اشتباهاتی کودکانه
    امید وارم هرچه زودتر از اشتباهاتش درس بگیره

    اُتو O2 : به ترکی یعنی ( بشین)

    • رضا
      رضا | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

      فکر کنم اُتور (Otur) هست که آذری ها ر رو معمولا تلفظ نمیکنند.

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    فقط امیدوارم بازار رو بترکونه و جون بگیره بیاد جایی که استحقاق داره. کاش یک گوشی عالی مثل evo 3d میزد که واقعا خلعش رو احساس میکنم.

  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
    آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    مشکلاتی که من با ام 8 دارم :

    ضخامت زیاد ( اولش مهم نبود ولی کم کم داره میزنه تو ذوقم )
    بعضی موقه ها تو بازی ها داغ میکنه که اذیت کنندست

    دوربینش : خیلی کم پیش میاد یه عکسو واقعا عالی بگیره که فکر کنم به خاطر بلد نبودن خودم تو عکاسیه :D

    یه چیزم خیلی رو اعصابه و اون نوار سیاه جلوی گوشی که زده htc اصلا واقعا خیلی چیز مسخره و اضافه ای هست
    اینارو اوکی کنه مخصوصل ضخامت دیگه حله ...

    • google_user_99
      google_user_99 | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

      دادا زیر اون نوار سیاه رنگ یه امپلی فایر قوی جا خوش کرده جات بودم حسابی ازش استفاده میگردم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی