ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی و طعنه ای به رقیب به خاطر عدم عرضه گلکسی نوت ۵ در اروپا

حتماً تا به حال در لا به لای خبرها خوانده اید که سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت ۵ اعلام نمود طی سال جاری میلادی قصدی برای عرضه این فبلت در کشورهای اروپایی ندارد؛ در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۳

حتماً تا به حال در لا به لای خبرها خوانده اید که سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت ۵ اعلام نمود طی سال جاری میلادی قصدی برای عرضه این فبلت در کشورهای اروپایی ندارد؛ در عوض این کمپانی کره ای می خواهد در قاره ی سبز تمام تمرکزش را معطوف فروش گلکسی اس ۶ اج پلاس نماید.

این حرکت تا حدی باعث حیرت ساکنین اروپا شد و همچنین موجب گلایه قشری گشت که منتظر از راه رسیدن فبلت پرچمدار کمپانی مورد بحث بودند تا بلافاصله آن را خریداری کنند. اما حالا ال جی رقیب دیرینه سامسونگ هم ظاهراً بیکار ننشسته و سیاست عحیب هموطنش را با لحنی طعنه آمیز مورد انتقاد قرار داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

انتقاد مذکور در اصل از جانب شعبه ال جی در کشور اردن صورت پذیرفته. دفتر کمپانی کره ای در کشور یاد شده، در اشتراک توییتر خود توییتی را منتشر نموده که مستقیماً به عدم عرضه ی فبلت رقیب در اروپا می پردازد.

lg-a

در عکسی که توییت را همراهی می کند یک اسمارت فون G4 از ال جی وجود دارد که روی آن اپلیکیشن تقویم اجرا شده. در درون اپ نیز روز ۲۱ آگوست (تاریخ عرضه رسمی نوت ۵) علامت خورده و در زیرش عبارت "No Notes" به چشم می آید؛ این عبارت در حالت عادی به عدم وجود یادداشتی برای روز مرتبط به خود اشاره دارد، اما در عین حال طعنه ای است به عدم عرضه گلکسی نوت ۵ در اروپا.

در کنار تصویر هم ال جی از کاربران به خاطر اینکه سامسونگ آنها را از حق شان محروم کرده عذر خواهی نموده و قول داده که خودش هرگز چنین کاری نکند. ضمناً در زیر یادداشت نیز هشتگ «G4 برای تمام دنیا» خود نمایی می کند.

گفتنیست این اولین باری به حساب نمی آید که ال جی برند همتا و هموطنش را در توییتر به باد انتقاد می گیرد. یک روز پس از مراسم اسکار ۲۰۱۴، که در آن الن دی جنرس با گلکسی نوت ۳ اقدام به ثبت سلفی با جمعی از بزرگان هالیوود کرد، ال جی در توییتی آورد اگر الن G2 در اختیار داشت با کنترل های تعبیه شده در پشتش به راحتی می توانست خودش سلفی بگیرد و دیگر نیازی نبود موبایل را به دست "بردلی کوپر" (دیگر هنرپیشه هالیوودی) بدهد.

از همه ی تفاسیری که در بالا صورت گرفت گذر کنیم به نظر می رسد ال جی امید دارد با چنین تبلیغاتی حواس اهالی اروپا را به پرچمدارش معطوف نماید و آنها را به سمت G4 سوق دهد. لذا باید منتظر ماند و دید این راهکار کره ای ها به ثمر خواهد نشست یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • MaKenZi
    MaKenZi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    درود

    ال‌جی هم نگفته چرا نفرستاده
    این‌ها سیاست کاری شرکت‌ها هست


    سامسونگ هم همین کار رو در قبال اپل انجام داده
    سونی هم در حالی که وضعیت نابسامانی داره، با تکیه بر ضدآب بودن محصولش تبلیغ انحصاری انجام میده که بقیه‌ی گوشی‌ها آلوده هستند و محصول ما قابل شستشو هست
    HTC هم تبلیغ مشابهی داره
    و ...

  • Naser_Shariatpanah
    Naser_Shariatpanah | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    کی نوت پنج میخواد فردا براش ارسال کنم

  • س
    س | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    زنده باد الجی که انقدر به کاربراش اهمیت میده از همه نظر ... برعکس بعضی شرکت ها

  • hadi mish
    hadi mish | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    بابا کجای کارید!!! سامسونگ جدیدالیست کشورهایی رو که قرار نوت 5 برای اولین بار عرضه بشه اعلام کرده ..ودر کمال ناباوری ایران توش نبود ,,جالبه که افغانستان اولین کشور بوده..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی