ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران چه حسی نسبت به ویندوز ۱۰ دارند؟

تقریبا یک ماه از عرضه ویندوز ۱۰ می گذرد و تا کنون میلیون ها نفر در سراسر جهان اقدام به نصب پلتفرم جدید مایکروسافت کرده اند. در این مدت، کاربران تصمیم خود را گرفته اند؛ اینکه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

تقریبا یک ماه از عرضه ویندوز ۱۰ می گذرد و تا کنون میلیون ها نفر در سراسر جهان اقدام به نصب پلتفرم جدید مایکروسافت کرده اند. در این مدت، کاربران تصمیم خود را گرفته اند؛ اینکه یا از ویندوز ۱۰ خوششان می آید یا باید نفرت خود را نشان دهند.

به طور کلی و همانگونه که انتظار می رفت، بیشتر بازخوردها به ویندوز جدید و نهایی، مثبت بوده اند و بر اساس تحقیقات کمپانی Brandwatch در شبکه های اجتماعی، تعداد افرادی که به ویندوز ۱۰ عشق می ورزند بسیار بیشتر از اشخاصی هستند که از آن تنفر دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از ارائه آمارها، باید خاطر نشان نمود که Brandwatch صرفا هفت هزار دیدگاه را مورد بررسی قرار داده است.

windows-10-study1-w600

در مجموع، ۹۲ درصد از این افراد اذعان داشته اند که از ویندوز ۱۰ لذت برده اند اما در هر صورت، Brandwatch می گوید که تعداد افرادی که در حال اعتراض به آن هستند نیز به شکل آرامی در حال افزایش است.

کمپانی یاد شده همچنین به قسمت های مختلف ویندوز ۱۰ نگاهی داشته و در نظر سنجی های خود مشخص نموده که کاربران به چه بخشی بیشتر علاقه نشان داده اند. برای مثال، ۸۰ درصد از کاربران ویندوز ۱۰ گفته اند که از کورتانا، دستیار صوتی و دیجیتالی این پلتفرم استفاده کرده و عاشق آن هستند.

windows-10-study-2-w600

در ادامه، شاهد لیستی هستیم که به ترتیب عبارتند از مرورگر اج، ادغام اکس باکس با ویندوز ۱۰، منوی استارت، دسکتاپ های مجازی و چندگانه، اکشن سنتر و تسکبار. در پایین ترین بخش این لیست نام مجموعه آفیس را مشاهده می کنیم که صرفا ۴۰ درصد از کاربران، از کار با آن ابراز رضایت نموده اند.

هفته پیش گفتیم که ۵۰ میلیون کامپیوتر از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند که تا کنون مشخصا تعداد آنها با افزایش قابل توجهی رو به رو بوده است. حال این نظر سنجی دربرگیرنده نظرات ۷ هزار نفر است که مشخصا نمی تواند معیار کاملا دقیقی در مورد محبوبیت ویندوز ۱۰ باشد اما در هر صورت، به ما می گوید که در این مقیاس کوچک، کدام ویژگی های ویندوز ۱۰ محبوب ترند و کدام بخش ها نیاز به بازبینی بیشتری دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (69 مورد)
  • ali
    ali | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان دیجیاتویی خسته نباشید


    من تو ویندوز 10 با چند مشکلی بر خورد کردم اگه کسی راه حلشو بلده لطفا جواب بده
    1_ لبتابم بعد از حدود 1 ساعت هنگ میکنه و هیچ عکس العملی نشون میده اما ظرف این یه ساعت هیچ لگی نمیزنه یدفعه هنگ میکنه و مجبور به خاموش روشن کردن کامپیوتر میشم
    2- موقع رستارت کردن دوباره با دغدغه هنگ کردن روبرو میشم
    3-تو بالا اومدن هم خیلی تاخیر داره


    اگه کسی راه حلی داره لطفا راهنمایی کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی