ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ذخیره صفحات وب در فرمت پی دی اف با اپلیکیشن Website To PDF

آیا تا به حال شده که خواستار پرینت یک صفحه اینترنتی بوده اید، اما به خاطر حجم و طول زیاد صفحه مرورگر شما نتوانسته آن را در فرمت مناسب برای پرینت آماده کند؟ آیا می خواهید که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

آیا تا به حال شده که خواستار پرینت یک صفحه اینترنتی بوده اید، اما به خاطر حجم و طول زیاد صفحه مرورگر شما نتوانسته آن را در فرمت مناسب برای پرینت آماده کند؟ آیا می خواهید که چندین صفحه وب را در یک فایل با فرمت مشخص ذخیره کنید، تا بعدا قادر به مطالعه آن در موبایل و تبلت باشید؟

در چنین شرایطی، بهترین راه مراجعه به اپلیکیشن هایی است که صفحات وب را با فرمت پی دی اف ذخیره می کنند. اپ Website To PDF که امروز به معرفیش می پردازیم، یکی از بهترین نمونه هایی است که برای ذخیره صفحات وب فارسی و انگلیسی می توانید به سراغش بروید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای تبدیل صفحات وب به پی دی اف در این اپلیکیشن کار بسیار ساده ای پیش رو دارید. کافیست در منوی اصلی، آدرس اینترنتی صفحه مورد نظر را در فیلد تبدیل وارد کرده و سپس گزینه Convert را انتخاب کنید تا در مدت زمانی کوتاه، فایل پی دی اف آن صفحه را تحویل بگیرید.

پیش از شروع تبدیل، بهتر است که تنظیمات لازم را برای آماده سازی فایل انجام دهید. گزینه هایی مثل تعیین اندازه صفحه (A4 و Letter)، افزودن شماره صفحه، تعیین افقی یا عمودی بودن کادر، حذف پس زمینه وبسایت، غیر فعال نمودن جاوا اسکریپت و لینک ها، ذخیره سازی در فرمت استاندارد کتاب و همچنین ذخیره فایل به صورت سیاه و سفید موارد قابل تنظیمی هستند که برای گرفتن بهترین خروجی ممکن برای شما فراهم شده اند.

Website To PDF 2

یکی از قابلیت های بسیار عالی این اپ، امکان ساخت یک فایل پی دی اف از چندین آدرس اینترنتی است. برای این کار کافیست آدرس ها را پشت سر هم و با یک اسپیس در فیلد تبدیل وارد کرده تا Website To PDF به طور خودکار همگی را در یک فایل جا بدهد.

البته بزرگترین نقطه قوت Website To PDF، پشتیبانی تمام و کمال آن از صفحات وب فارسی است. در خروجی های این اپلیکیشن بر خلاف نمونه های مشابه، به ندرت شاهد بی نظمی در حروف فارسی هستید. البته Website To PDF کار خود را در تبدیل صفحات انگلیسی زبان هم به خوبی انجام می دهد.

Website To PDF در دو نسخه رایگان و حرفه ای عرضه شده که برای حذف واترمارک اپ از خروجی های پی دی اف، بهتر است که نسخه حرفه ای را با قیمت یک دلار خریداری کنید. البته اگر با این واترمارک های کوچک مشکلی نداشته باشید، مطمئنا نسخه رایگان هم می تواند به خوبی احتیاجات شما را مرتفع کند.

Website To PDF

Website To PDF

سازنده: Ashish Arora قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • maryam
    maryam | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    فارسی ساپورت نکرد که....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی