ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Farmer Sim 2015؛ شبیه ساز کشاورزی در مزرعه

اگر شیفته بازی های شبیه ساز در پلتفرم موبایل هستید، شکی نیست که حداقل یکی از عناوین شبیه ساز استودیوی Ovidiu Pop را تجربه کرده اید. پس از عرضه شبیه سازهای اتوبوس و کامیون، استودیوی یادشده این بار به سراغ تراکتور ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر شیفته بازی های شبیه ساز در پلتفرم موبایل هستید، شکی نیست که حداقل یکی از عناوین شبیه ساز استودیوی Ovidiu Pop را تجربه کرده اید.

پس از عرضه شبیه سازهای اتوبوس و کامیون، استودیوی یادشده این بار به سراغ تراکتور و کمباین رفته تا کشاورزی در یک مزرعه زیبا و دل انگیز را به صورت یک بازی شبیه ساز تجربه کنیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Farmer Sim 2015 پروسه کاشت، داشت، برداشت و فروش محصول را به طور کامل شبیه سازی کرده تا یک کشاورزی مکانیزه، مدرن و حرفه ای را در بازی تجربه کنید. بازی از آماده سازی زمین آغاز می شود؛ جایی که باید زمین را دیسک و شخم بزنید و آنگاه با دستگاه بذرکار، دانه ها را در بستر خاک بکارید.

پس از سبز شدن محصول، موعد برداشت فرا می رسد که می توانید با کمباین و ماشین آلات مخصوص به این کار اقدام کنید. اما تمام این کارها برای چیست؟ مطمئنا کسب درآمد و دریافت سود حاصله از فروش. برای همین عرضه محصول به بازار و فروش آن هم در بازی بر عهده شماست. باید محصول را پشت تراکتور بار بزنید و خودتان به فروش آن در جهان آزاد بازی اقدام کنید.

screen640x640 (1)

انواع تراکتور، کمباین، ماشین های برداشت و بذرکار در Farmer Sim با جزئیات بالا شبیه سازی شده اند که با اتکا به نیروی آنها می توانید گیاهان مختلفی را در مزرعه خود پرورش بدهید.

جهان آزاد Farmer Sim شامل نقشه هایی در آمریکا و اروپا می شود و برای هر چه واقعی تر شدن بازی، چرخه شب و روز هم در آن شبیه سازی شده. در حالت مأموریتی می توانید با سود حاصله از فروش محصول، ماشین آلات جدیدتری بخرید و حتی با خرید زمین های اطراف، مزرعه تان را گسترش بدهید.

screen640x640 (2)

در کنار مدیریت یک مزرعه زیبا و سرسبز،‌ می توانید به پرورش دام و طیور هم اقدام کنید. با دامپروری هم تنوعی به کارتان می دهید و هم درآمدتان را از زمین افزایش خواهید داد.

هر دو نسخه iOS و اندروید Farmer Sim 2015 با وجود جزئیات گرافیکی مطلوب، حجم بسیار کم و مناسبی برای دانلود دارند. بنابراین توصیه می کنیم اگر به کشت و کار علاقه دارید و دلتان هوای یک زندگی کم دردسر روستایی را کرده، به هیچ وجه دانلود این شبیه ساز زیبا و رایگان را از دست ندهید.

Farmer Sim 2015

Farmer Sim 2015

سازنده: Ovidiu Pop قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70.7 / 46.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sylar
    sylar | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    hello how can i get the red combain?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی