ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبسایت یک اپراتور فرانسوی، 20 شهریور را به عنوان تاریخ معرفی آیفون جدید اعلام کرده است

هشتمین ماه سال 2015 میلادی هم به انتها رسید و ماه سپتامبر با نوید ارائه فناوری ها و معرفی گجت های تازه از راه می رسد و انتظار می رود که نخست در کنفرانس IFA 2015 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

هشتمین ماه سال 2015 میلادی هم به انتها رسید و ماه سپتامبر با نوید ارائه فناوری ها و معرفی گجت های تازه از راه می رسد و انتظار می رود که نخست در کنفرانس IFA 2015 و سپس در رویداد مربوط به اپل شاهد معرفی محصولات تازه ای باشیم.

علاوه بر این، به نظر می رسد که شریط برای ثبت پیش سفارش آیفون های جدید نیز برای علاقمندان به این تلفن هوشمند آماده شده باشد چراکه براساس اطلاعات به دست آمده از یک اپراتور فرانسوی، پیش سفارش این دستگاه از تاریخ 20 شهریور ممکن می شود.

این منبع همچنین ادعا کرده که عرضه آیفون های سفارش گذاری شده نیز از یک هفته بعد از آن یعنی در تاریخ 27 شهریورماه صورت می گیرد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تا امروز شایعات پراکنده ای در مورد آیفون های جدید منتشر گردیده که برخی از آنها، خبر از وجود یک دوربین 12 مگاپیکسلی جدید را می دهند و برخی دیگر نیز نشان می دهند که اپل از همان فناوری فورس تاچ (یعنی تکنولوژی به خدمت گرفته شده در اپل واچ و مک بوک جدید) در این محصول بهره گرفته.

البته محتمل ترین ارزیابی صورت گرفته هم این است که رم آیفون در نهایت آپگرید خواهد شد و احتمالا همگام با استانداردهای بازار یعنی 2 گیگابایت می شود. گفتنی است که در حال حاضر تنها محصول اپل که از این میزان رم بهره می گیرد آیپد ایر 2 است اما ظاهرا این موضوع در سال 2015 میلادی تغییر خواهد کرد.

در هر صورت اگر دست کم یک یا دو مورد از این شایعات صحت داشته باشند، آیفون می تواند برخی از مسائل و مشکلاتی که همواره در مورد محصولاتش مطرح می گردد را برطرف نماید و کسی چه می داند شاید به خاطر برخی از این تغییرات بتواند جمعی از کاربران اندروید را نیز به سمت خود جلب کند (درست همانطور که نمایشگر بزرگ آیفون 6 و 6 پلاس موفق به انجام این کار شد).

Apple-iPhone-6-vs-Apple-iPhone-6-Plus-01

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ios9
    ios9 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    من هنوز باورم نمیشه که آدمایی هستن که درباره ی کلاس و پز و این چیزا حرف میزنن!!

    • نام...
      نام... | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

      ای جان!
      نه بابا؛ آیفون همه همه اش کارایی عه!

  • ios9
    ios9 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    Arian جواب اون چیزایی که گفتی رو نمیدم! چون میدونم تا حالا با آیفون کار نکردی / ولی یه جوری میگی سه میلیون انگار سامسونگ گوشی سه میلیونی نداره !! :/

    • َArian
      َArian | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

      گوشی سه میلیونی که نداره هنوز که نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس هنوز نیومده ایران الان گرونترین اس 6 اج الان ماکسیمم دو میلیون دویست هزار تومن زیاده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی