ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سواچ در نظر دارد چندین ساعت هوشمند را معرفی نماید

اگر صنعت ساعت های هوشمند را به دریایی عظیم تشبیه کنیم آنگاه می توان گفت که سواچ تنها انگشت خود را به آب این دریا زده است با این همه، آنطور که کمپانی یاد شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اگر صنعت ساعت های هوشمند را به دریایی عظیم تشبیه کنیم آنگاه می توان گفت که سواچ تنها انگشت خود را به آب این دریا زده است با این همه، آنطور که کمپانی یاد شده اظهار نموده اهدافی بسیار بزرگ را در این بازار دنبال می کند.

نیک هایک مدیر عامل این شرکت در مصاحبه اخیرش اظهار نموده ساعت هوشمند Touch Zero Two این شرکت که قرار است سال آینده معرفی شود (تقریبا حوالی المپیک ریودوژانیرو) صرفا یک شروع برای آن محسوب می گردد.

در آن زمان قطعا ساعت های هوشمند متعددی معرفی می گردند و این شرکت در کنارشان از پوشیدنی های مجهز به تکنولوژی NFC و پرداخت سیار خود نیز پرده بر می دارد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن نویدهای روشنی که شرکت مورد بحث در مورد ارائه این محصول داده است نمی توان انتظار داشت که ساعت هوشمند آن، اپل واچ یا ساعت های مبتنی بر Android Wear را به چالش بکشد.

هایک اعلام کرده که به دنبال ساخت «یک کامپیوتر مچی» چند منظوره یا وابستگی به شرکت های دیگر برای اتمام پروژه ساخت ساعت هوشمند خود نیست. اگر به یاد داشته باشید، زمانی که مایکروسافت سرویس دیجیتالی MSN Direct را ترک کرد، داغ بزرگی را بر پیشانی سواچ گذاشت و همین مساله درسی شد برای این کمپانی تا دیگر متکی به پلتفرم شرکت های دیگر نباشد (هرقدر هم که آن پلتفرم پیشرفته باشد).

در مقابل، احتمال می رود که شاعد عرضه محصولاتی ساده و متمرکز باشیم که کاری بیشتر از اعلام زمان را انجام می دهند. البته هنوز برای تشخیص عملیاتی بودن این استراتژی کمی زود است و برآوردهای صورت گرفته روی سهم بازار سواچ نشان می دهد که این استراتژی نمی تواند موفق باشد. در هر صورت شنیدن این خبر که سواچ نیز تلاش دارد در حوزه ساعت های هوشمند پیشرفت کند، بسیار خوب است.

در خبری دیگر ذکر شده که این کمپانی ساعت ساز، جمله معروف استیو جابز یعنی «یک چیز دیگر» را نیز به نام خود ثبت کرده که این مساله معرفی قریب الوقوع ساعت های هوشمند جدید از سوی این شرکت تایید می کند.

استیو جابز عادت داشت که در آخرین دقایق مراسم سخنرانی خود در جریان رویدادهای رسانه ای اپل با گفتن سه کلمه معروف، حاضران را شگفت زده کرده و محصول دومی را هم معرفی نماید. آن جمله این بود: «یک چیز دیگر».

این جمله به تدریج معروف شد و بسیاری با شنیدن آن نام جابز را به زبان می آوردند. ظاهرا هفته گذشته روشن شده که سواچ این عبارت را در ماه می امسال (یعنی حدودا یک ماه بعد از مراسم معرفی اپل واچ) به نام خود ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • m. masoud
    m. masoud | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    ساعت سازهای اصیل دیدن دیر بجنبند بازار رو از دست میدن

  • مهدیار
    مهدیار | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    همیشه سواچ رو به عنوان یه برند خوب قبول داشتم و دارم ، قیمت هاش هم خیلی منصفانه است :)

  • M.R.P
    M.R.P | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    عکس خبر بنظر میاد طرف یچیزی مصرف کرده! چشاش تابلوئه (نیش یاهو)
    من که منتظرم ببینم کمپانی های اصیل ساعت سازی سوئیسی چی میدن بیرون به عنوان ساعت هوشمند! اما در کل بازم کلاسیک رو ترجیح میدم

مطالب پیشنهادی