ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۵، وان پلاس ۲ و ال جی G4؛ کدام سریع تر است؟

گلکسی نوت ۵،‌ وان پلاس ۲ و ال جی G4 از مدعی ترین موبایل های هوشمند معرفی شده در چند ماه اخیر بوده اند که هر کدام نیز سرعت بسیار بالایی را برای کاربر خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

گلکسی نوت ۵،‌ وان پلاس ۲ و ال جی G4 از مدعی ترین موبایل های هوشمند معرفی شده در چند ماه اخیر بوده اند که هر کدام نیز سرعت بسیار بالایی را برای کاربر خود به ارمغان می آورند.

حال یکی از کاربران یوتوب تصمیم گرفته تا سرعت پردازش و انجام امور چند وظیفه ای را در سه موبایل یاد شده مورد سنجش قرار دهد. وی از زمان سنج موجود در خود پلتفرم اندروید استفاده کرده و با شروع به کار آن، آزمایش خود را نیز آغاز کرده و کارهای مختلفی را با هر سه تلفن هوشمند انجام می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این میان از بازی Temple Run نیز استفاده شده؛ شخص امتحان کننده تصمیم دارد ببیند کدام تلفن هوشمند در زمان کمتری برخی از امور از پیش مشخص شده، نظیر باز و بسته کردن بازی یاد شده، ویرایش تصویر و اقدامات دیگر که در ویدیو خواهید دید را به پایان می رساند.

مشخصا گلکسی نوت ۵ با رم چهارگیگابایتی خود می تواند امور چند وظیفه ای را به شکل بهتری مدیریت کند و قرار گرفتنش در جایگاه اول نیز موجب تعجب نیست. سپس نوبت به خودنمایی ال جی می رسد تا جایگاه دوم را از آن خود نماید و در کمال تعجب با اینکه وان پلاس ۲ نیز از اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده می کند، قادر نیست تا سرعتی برابر با G4 را ارائه نماید و این در حالی است که ساخته ی ال جی از پردازنده ضعیف تر اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده می کند.

از طرف دیگر در این ویدیو به نظر می رسد که گلکسی نوت ۵ دارای برخی مشکلات در زمینه مالتی-تسکینگ است و در این خصوص، جی ۴ با اینکه به زمان بیشتری نیاز دارد اما عملیات چندوظیفه ای را روان تر انجام می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • علی
    علی | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    اینم از قدرت ال جی...
    با اینکه ال جی جی 4 شیار رم و داره و این یکم سرعت گوشی رو میاره پایین .
    و نوت 5 هم جدید تر از جی 4 بود

    ققط یک ثانیه اختلاف داشت !

    بهترین گوشی در حال حاضر LG G4

  • Amir
    Amir | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    اول اینکه باید بگم سرعت دستش خیلی مهم بود تو تسته و دوم اینکه 100 درصد نوت 5 غیر قابل مقایسه با بقیه فون ها هستش.ی چیز خارق العاده ای هستش ک هیچجایی نمیبینیدش
    کافیه باهاش کار کنید تا متوجه بشید چی میگم و ب احتمال خیلی زیاد دیونش میشید

  • shayan
    shayan | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا عالی بود ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی