ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Aero از HTC مجهز به چیپست ۱۰ هسته ای مدیاتک خواهد بود

خانم «شر وانگ» مدیر عامل جدید اچ تی سی، اندکی پس از رسیدن به عنوان فعلی خبر داد که شرکتش تا پایان سال جاری از یک تلفن هوشمند بسیار عالی رونمایی خواهد کرد. در آن زمان، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

خانم «شر وانگ» مدیر عامل جدید اچ تی سی، اندکی پس از رسیدن به عنوان فعلی خبر داد که شرکتش تا پایان سال جاری از یک تلفن هوشمند بسیار عالی رونمایی خواهد کرد. در آن زمان، شایعات مختلفی شروع شدند و سپس شاهد استفاده از نام Aero برای این موبایل بودیم.

هفته گذشته اما خبر از یک پرچمدار دیگر به گوش رسید که با نام O2 شناخته می شد و قرار بود نمایشگری ۶ اینچ به همراه رزولوشن تصویر 2K علاوه بر اسنپدراگون ۸۲۰ را به همراه داشته باشد. استفاده از اسنپدراگون ۸۲۰ به این معناست که دست کم باید در انتهای سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ انتظار حضور چنین موبایلی را بکشیم.

اما برای Aero چه اتفاقی افتاد؟ بر اساس گزارشی که امروز به شکل غیر رسمی منتشر شده، تلفن هوشمند مورد نظر در دست توسعه است و با نام HTC A9 به کاربران معرفی خواهد شد. در این گزارش همچنین ذکر گشته که موبایل جدید موسوم به A9 از چیپست ۱۰ هسته ای مدیاتک با نام Helio X20 به همراه یک نمایشگر ۲.۵ بعدی بهره خواهد گرفت.

چنین گفته می شود که A9 با دو رنگ طلایی و خاکستری تیره به بازار خواهد رسید و بین ۴۷۰ الی ۶۲۶ دلار نیز قیمت خواهد داشت. این موبایل از یک بدنه یک پارچه فلزی و همچنین دوربینی عالی بهره می برد. همانگونه که پیشتر نیز از سوی مدیر عامل اچ تی سی ذکر شده بود، A9 یا همان Aero، تا پیش از به پایان رسیدن سال میلادی جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • abbas
    abbas | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    ina fln hamash shayeae hast alaki bavar nakonid

  • امیر
    امیر | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    10 هسته؟مگه جنگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی