ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین بنچمارک منتسب به نکسوس ۸ فاش شد

در ماه های گذشته هرجا از محصولات بعدی سری نکسوس سخنی به میان آمده، منظور تلفن های هوشمندی بوده است که بر اساس اخبار و شایعات می دانیم توسط ال جی و هواوی تولید شده و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

در ماه های گذشته هرجا از محصولات بعدی سری نکسوس سخنی به میان آمده، منظور تلفن های هوشمندی بوده است که بر اساس اخبار و شایعات می دانیم توسط ال جی و هواوی تولید شده و امسال یا اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهند شد.

در این میان اما به کلی فراموش کرده بودیم که سری نکسوس شامل تبلت ها هم می شود، محصولی که احتمالا از این به بعد بیشتر در موردش خواهیم شنید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نکسوس ۸ نامی بود که اولین بار حدود یکسال پیش در شایعات پدیدار شد و از تصمیم گوگل برای اضافه کردن یک سایز جدید در کنار تبلت های ۷، ۹ و ۱۰ اینچی سری نکسوس و ارائه تنوع بیشتر به کاربران حکایت داشت.

از آن زمان به دلیل راکد ماندن شایعات در این زمینه، این شبهه در بین کاربران به وجود آمد که خبر منتشر شده صحت نداشته است، اما روز گذشته نتیجه بنچمارک Geekbench 3 تبلتی به نام نکسوس ۸ فاش شد و مجددا این نام را سر زبان ها انداخت.

البته این تبلت بر اساس اطلاعات بنچمارک در حال حاضر به اندروید ۵.۱.۱ مجهز است، موردی که قطعا موقتی است و می توان با قطعیت گفت که تبلت نکسوسی بعدی با نسخه ۶ یا همان اندروید مارشملو به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر نسخه اندروید مورد استفاده، در مورد چیپست دستگاه هم می توانیم بگوییم یک نمونه ۸ هسته ای با ۱.۳ گیگاهرتز قدرت خواهد بود و اندازه نمایشگر هم مورد دیگری است که با توجه به نام تبلت به نظر می رسد اندازه ای برابر با ۸ اینچ داشته باشد.

تبلت های نکسوسی تاکنون به دست سازندگان مختلفی مثل ایسوس، اچ تی سی و سامسونگ ساخته شده اند اما در مورد تبلت تازه اطلاعات ما به نکات جزئی ذکر شده در بنچمارک محدود می شود.

هرچند در مورد قطعاتی مثل چیپست کوالکام یا مدیاتک را به عنوان سازندگان احتمالی نام برد، در مورد تولیدکننده خود تبلت اما هیچ حدس و گمانی وجود ندارد و لازم است تا انتشار اخبار بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود این تبلت مرموز سرانجام قصد دارد به حقیقت بپیوندد و یا تمام شایعات منتشر شده در این زمینه تاکنون ساختگی بوده اند.

در ادامه پایان می توانید تصویر بنچمارک یاد شده را مشاهده نمایید.

Screenshot-39-e1440454533606

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آروین
    آروین | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    تبلت فقط نوت و نکسوس و تب اس

  • چیکسو
    چیکسو | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    تبلت فقط i pad و نکسوس مخصوصا نسخه ایسوس فوق العاده بود

    • emad
      emad | ۴ شهریور ۱۳۹۴

      bahat movafegham

مطالب پیشنهادی