ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE در نظر دارد چهار تلفن هوشمند جدید را در نمایشگاه IFA رونمایی کند

IFA یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فناوری دنیاست که هر سال شهریورماه در برلین آلمان برگزار می گردد و تقریبا تمامی شرکت های مطرح تولید کننده موبایل در آن حضور خواهند داشت و برخی از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

IFA یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فناوری دنیاست که هر سال شهریورماه در برلین آلمان برگزار می گردد و تقریبا تمامی شرکت های مطرح تولید کننده موبایل در آن حضور خواهند داشت و برخی از آنها خبرهای بسیار مهمی را در جریان این رویداد به سمع و نظر کاربرانشان می رسانند.

برای نمونه انتظار می رود که هوآوی، فبلت Mate جدید خود را رونمایی کند و سامسونگ نیز پرده ها را از روی اسمارت واچ تازه اش یعنی Gear S2 کنار بزند و براساس اخبار منتشر شده قبلی احتمالا شاهد رونمایی از چند دستگاه جدید مبتنی بر Android Wear خواهیم بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ZTE هم یکی از سنگین وزنان این رویداد جهانیست که در نظر دارد در جریان آن جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

این شرکت چینی، قصد دارد موبایل های اکسون، Blade، Spro و Nubia خود را در جریان نمایشگاه IFA برلین رونمایی کند. آدام ژنگ مدیرعامل این شرکت نیز در این رابطه گفته است: «ما از اینکه در IFA حضور پیدا می کنیم بسیار خرسندیم و قصد داریم که با معرفی چهار تلفن هوشمند جدید، تمرکز خود را روی بازارهای جهانی افزایش دهیم. همین تمرکز تازه تعهد جهانی ما را به بالا بردن ماندگاری محصولات نشان می دهد و در آینده خواهید دید که دستگاه های بیشتری از این چهار سری به بازارهای جهانی عرضه می گردند.»

جالب ترین دستگاهی که ZTE در نظر دارد معرفی نماید نسخه بین المللی از اکسون است که دست کم خود ZTE امید دارد با استقبال و توجه پر رنگ مخاطبان روبرو گردد.

اما این را هم باید اضافه کنیم که این شرکت اخیرا تعدادی تلفن هوشمند قابل توجه را معرفی نموده که از آن جمله می توان به Nubia Z9 و Z9 Max اشاره نمود. البته خالی از لطف نخواهد بود اگر نامی هم از تلفن هوشمند میان رده Blade V6 به میان بیاوریم که احتمالا در این رویداد دیده می شود. همچنین گفته می شود که پروژکتور هوشمند Spro 2 نیز در این مراسم حاضر خواهد بود.

ناگفته نماند که این شرکت تلاش دارد که برند خود را در اروپا و دیگر کشورهای غیرآسیایی نیز تبلیغ کند و خود مدیران ZTE این مساله را تایید کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Karen_Mahdavi
    Karen_Mahdavi | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    هر کسی می خواد گوشی وان پلاس رو با قیمت منصفانه بخره به این سایت سر بزنه http://www.kmplus.ir/index.php/plusstore/category/view/79

مطالب پیشنهادی