ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 6 اس به تصاویر پس زمینه متحرک مجهز خواهد شد

همانطور که پیش از این اعلام کردیم، اپل قصد دارد در تاریخ ۱۸ شهریور، مراسمی را در آمریکا برگزار نماید. بر اساس روال سال های پیشین این شرکت، انتظار می رود که تیم کوک در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۱

همانطور که پیش از این اعلام کردیم، اپل قصد دارد در تاریخ ۱۸ شهریور، مراسمی را در آمریکا برگزار نماید. بر اساس روال سال های پیشین این شرکت، انتظار می رود که تیم کوک در این مراسم از نسل بعدی آیفون که احتمالا iPhone 6S نام خواهد داشت، رونمایی به عمل آورد.

در حالی که دو هفته تا این کنفرانس زمان باقی مانده است، شایعات از هم اکنون راه خود را در فضای مجازی پیدا کرده اند. در همین راستا وبسایت 9to5Mac گزارش داده است که آیفون ۶ اس قرار است به تصاویر پس زمینه متحرک مجهز باشد.

سه نفر از کسانی که با نسخه پیش نمایش آیفون جدید کار کرده اند، به عنوان منبع این خبر ذکر شده اند. به گفته این افراد تصاویر متحرک جدید ساختاری مشابه با والپیپرهای موجود در اپل واچ دارند.

در حالی که اپل در ساعت هوشمندش تصاویر گل های رنگارنگ، پروانه و عروس دریایی را در اختیار کاربران قرار می دهد، گویا در iPhone 6S قرار است از عکس های ماهی و دودهای رنگی به عنوان تصویر متحرک، استفاده شود.

جالب است بدانید که دیروز تصویر بسته بندی آیفون ۶ اس پلاس در اینترنت منتشر شد که بر روی آن یک ماهی نقش بسته بود. اکنون با در نظر گرفتن خبر مربوط به تصاویر متحرک، می توان ادعا کرد که عکس لو رفته صحت داشته و احتمالا جعبه نسل بعدی آیفون، چنین ظاهری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • نام...
    نام... | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    پتنت ش رو هم حتما ثبت كرده اپل به نام خودش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی