ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک سایت «فون آرنا» از عمر باتری کمتر وان پلاس ۲ نسبت به نسل پیشین حکایت دارد

هرچند باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی وان پلاس ۲ نسبت به نمونه ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی ظرفیت بیشتری دارد، اما بر اساس بنچمارک منتشر شده توسط سایت PhoneArena به نظر می رسد باتری این تلفن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

هرچند باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی وان پلاس ۲ نسبت به نمونه ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی ظرفیت بیشتری دارد، اما بر اساس بنچمارک منتشر شده توسط سایت PhoneArena به نظر می رسد باتری این تلفن هوشمند کارایی کمتری از نسل پیشین خود داشته باشد.

در این بنچمارک مشاهده می کنیم که باتری محصول جدید زمان ۶ ساعت و ۳۸ دقیقه را ثبت کرده در حالی که مدل قبلی با ثبت زمان ۸ ساعت و ۵ دقیقه موفق شده بود با اختلاف نسبتا کمی پس از گلکسی نوت ۴ قرار بگیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته باید گفت ثبت این عملکرد متوسط اندکی عجیب به نظر می رسد چرا که بر اساس اذعان اکثر سایت هایی که تاکنون موفق شده اند وان پلاس ۲ را امتحان کنند این تلفن هوشمند از عمر باتری مناسبی برخوردار است.

یک احتمال نیز وجود دارد که سایت PhoneArena این بنچمارک را پیش از به روز رسانی وان پلاس ۲ انجام داده باشد، چرا که پیشتر گزارشهایی به گوش رسیده بود که این تلفن هوشمند در ابتدای عرضه دچار مشکلاتی است و سازنده با ارائه به روز رسانی نرم افزاری آنها را حل کرد.

در این میان برچسب قیمت ۳۲۹ دلاری وان پلاس ۲ را نیز نباید از یاد برد، حتی اگر این عمر باتری واقعی اش بوده و نتوانسته باشد عملکرد بسیار عالی نسل پیشین خود را تکرار کند، باز هم باید گفت این تلفن هوشمند در مقابل محصولات گران قیمتی مثل Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 edge عملکرد قابل قبولی دارد. oneplus-speed-test-copy

همچنین گفتنیست شرکت وان پلاس اعلام کرده در سال جاری میلادی سومین تلفن هوشمند خود را نیز به بازار عرضه خواهد کرد اما از ارائه هرگونه جزئیات بیشتری خودداری کرده است، موضوعی که مثل دو محصول پیشین کنجکاوی کاربران را برانگیخته و افراد زیادی در انتظار فاش شدن کوچکترین جزئیات از این محصول هستند.

در همین راستا روز گذشته بنیان گذار این شرکت روی حساب کاربری خود در سایت Weibo، به آخرین تلفن های هوشمند QIKU اشاره کرد که یک نسخه ارزان قیمت Youth یا جوانانه هم از آنها عرضه شده است.

این موضوع باعث شد بین کاربران گمانه زنی شکل بگیرد مبنی بر اینکه سومین تلفن هوشمند این شرکت هم یک نسخه ارزان تر از وان پلاس ۲ خواهد بود، محصولی که با توجه به تردید ها در مورد باتری وان پلاس ۲، باید صبر کرد تا مشخص شود در صورت حقیقت داشتن چنین گمانه زنی هایی، عملکرد باتری و دیگر بخش های سخت افزاری آن چگونه از آب در خواهند آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • M.R.P
    M.R.P | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    توی چینی ها منتظر mi5 از شیائومی باشید! احساس میکنم یکی از بهترین گوشی ها واسه انتخاب دربیاد! ( من هرگز فن شیائومی نیستم!!!! ) ولی وان پلاس 2 زیاد جذاب نبود.

  • aria
    aria | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    مسولان وان پلاس هنوز تو هیجان فروش محصول قبلیشون موندن. تو تست gsm هم باتریه این گوشی بهتر از قبل نبوده. احتمالا s810 رو باید مسئول این پسرفت بدونیم

  • - Looper -
    - Looper - | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    خراب کرد تو وان پلاس 2
    .
    دیزاین تکراری، هارد وار نچندان قدرتمند در عمل ...

  • FCBMehdi
    FCBMehdi | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    مارکوس براونلی هم تو بررسیش گفته بود عمر باتریش از نسل قبلی کمتره ولی بازم قابل قبول و خوبه

مطالب پیشنهادی