ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نحوه خارج کردن قلم گیر کرده در گلکسی نوت ۵ [تماشا کنید]

سامسونگ برای طراحی گلکسی نوت ۵ انرژی زیادی صرف کرده و در تبلیغات خود نیز مانور زیادی روی این مسئله داده، از جمله قلم S Pen که به گفته این شرکت در ساختار جدید آن از فناوری پیشرفته ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سامسونگ برای طراحی گلکسی نوت ۵ انرژی زیادی صرف کرده و در تبلیغات خود نیز مانور زیادی روی این مسئله داده، از جمله قلم S Pen که به گفته این شرکت در ساختار جدید آن از فناوری پیشرفته استفاده شده است.

هرچند شکی نیست که سازنده تلاش مهندسی زیادی برای خلق یک قلم پیشرفته بکار بسته، اما سهل انگاری و عدم توجه به تنها یک نکته باعث شد زحمات بر باد رفته و انتقاد زیادی به سوی شرکت کره ای روانه گردد، چرا که ورود وارونه قلم به محفظه باعث خرابی این فبلت خواهد شد.

پس از اینکه مشخص شد سامسونگ برای جلوگیری از ورود قلم به شکل سر و ته تدبیری اندیشه نکرده، گمانه زنی هایی شکل گرفت که شرکت کره ای با خدمات گارانتی این مشکل را رفع خواهد کرد، امیدی که آن هم محقق نشد و سازنده تنها با انتشار یک اطلاعیه اعلام کرد کاربرانی که محصولاتش را خریداری می کنند باید دفترچه راهنمای آن را با دقت مطالعه کنند.

اکنون اما یک کاربر یوتوب دست به کار شده و با انتشار ویدیویی، روش خود برای خارج کردن قلم گیر کرده از داخل محفظه نوت ۵ را در اختیار خریداران این محصول قرار داده که ممکن است به شکل تصادفی، یا در اثر اشتباه یک کودک یا دوستی ناآشنا به این مشکل دچار شده باشند.

نکته جالب اما اینکه برای انجام این کار به هیچ ابزار پیچیده و توانایی ویژه احتیاج نیست و هر کاربری با استفاده از تنها یک تکه کاغذ قادر خواهد بود مشکل فبلت خود را به سادگی و با دنبال کردن مراحل ویدیو حل کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا ویدیوی نحوه خارج کردن قلم از گلکسی نوت ۵ را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲ آبان ۱۳۹۴

    گوشیم نوت ۵ قلم رو برعکس گذاشتم داخل بعدش در اوردم ولی دیگه کار نمی کنه چکار باید بکنم

  • جعفر اصفهانی
    جعفر اصفهانی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    بنظرمن برا هرکسی پیش میاد. من خودم کسی هستم که فنییم خیلی خوبه در مورد الکترونیک ولی سیم کارت گوشی A3سامسونگ رو یکبار تا نیمه کمتری وارو کردم آسیب شدید دید.حالا درست میشه ولی باهزینه زیاد. این رو میخوام بگم به سروران خودم. شرکتها دیگه فقط فکر جیب خودشون هستند نه مشتری. وگرنه اصلا نباید سیم کارت یا قلم برعکس جا بره. به امید روزی که خودمون تولیده کننده باشیم اونم در سطح جهانی

  • سیدحمید
    سیدحمید | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    یعنی طرف باید خیلی احمق و گاگول باشه که قلم رو برعکس جا بزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی