ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا Apple TV بعدی نقش کنسول گیمینگ شما را بر عهده خواهد گرفت؟

کاربران به شدت انتظار دارند که اپل در مراسم ۱۸ شهریور خود، Apple TV جدید را معرفی کند. اگرچه در نگاه اول می توان حضور «سیری» در این محصول را یک دگرگونی برای آن دانست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

کاربران به شدت انتظار دارند که اپل در مراسم ۱۸ شهریور خود، Apple TV جدید را معرفی کند. اگرچه در نگاه اول می توان حضور «سیری» در این محصول را یک دگرگونی برای آن دانست اما به نظر می رسد نحوه کنترل کردن آن نیز دست خوش تغییرات بزرگی خواهد شد.

پیش از این وال استریت ژورنال گزارش داده بود که ریموت کنترل اپل تی وی جدید از یک تاچ پد و میکروفن (برای صحبت با سیری) برخوردار خواهد بود اما اکنون وب سایت TechCrunch خبرهای جذاب تری برای علاقه مندان به این محصول دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گفته های وب سایت TechCrunch، ریموت کنترل اپل تی وی علاوه بر تاچ پد و میکروفن، به سنسورهای حرکتی نیز مجهز خواهد شد. اینطور که فعلا مشخص شده، می توانید آن را در دست خود گرفته و سپس به جهت های مختلف بکشید. چنین حالتی، مشخصا می تواند شما را به یاد کنترلر کنسول Wii بیاندازد. در کنسول یاد شده، کنترلر به واسطه یک سنسور مادون قرمر می تواند حرکات شما را تشخیص دهد اما هنوز مشخص نیست که ریموت اپل تی وی بدون هیچ وسیله جانبی می تواند به پیگیری حرکات دست کاربر مشغول گردد یا خیر.

apple-tv-with-game-controller

در این میان بی راه نیست اگر بگوییم که اپل تی وی با ریموت جدیدش حتی می تواند به عنوان یک رقیب در زمینه بازی های ساده و معمولی برای برخی کنسول ها به حساب بیاید. از طرف دیگر، زمان بسیار زیادی است که انتظار می رود شرکت مورد بحث، یک فروشگاه اختصاصی برای اپل تی وی تدارک ببیند. با چنین فروشگاهی، مشخصا بازی های ساده نیز می توانند به اپل تی وی راه پیدا کنند و سپس به کنترلر Wii-مانند می رسیم و باقی ماجرا.

البته برای به حقیقت پیوستن چنین امری، اپل تی وی باید قدرتمندتر از حالت فعلی اش شود. TechCrunch باور دارد که شرکت ساکن کوپرتینو، از چیپست A8 که در آیفون ۶ به کار گرفته شده در اپل تی وی جدید بهره گرفته است. از سوی دیگر اپل از تمام قدرت این چیپست استفاده خواهد کرد چرا که دیگر بحث مصرف باتری نیز در میان نیست و Apple TV به شکل مستقیم به برق متصل می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Metal
    Metal | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    اپل tv هميشه جيپ قوي داشته و با هك كردنش ميتونستند باهاش بازي كنند!
    ولي اپل اينكار و نخواهد كرد چون جزو وظيفه اصلي نيستش
    چيپ اپل تي وي ٣ همان جيپ آيپد ميني و آيپد٢ هستش يعني A5 دو هسته ايي

  • ITMaster
    ITMaster | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    اگر اپل چنين كارى كرده باشه يعنى قدم به حوزه كنسولها گذاشته كه واقعاً جالبه و بايد منتظر اتفاقات جالبى در اين مورد باشيم!

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    بی صبرانه منتظرشم!امیدوارم با همون قیمت قبلی عرضه بشه!

مطالب پیشنهادی