ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بله یا خیر، مسأله این است؛ معرفی بازی ایرانی چپکی

دو دو تا می شود پنج تا؟ قطعا بله. آیا یک کیلو پنبه با یک کیلو آهن برابری می کند؟ مسلما خیر!‌ ممکن است با شنیدن این جواب ها از یک فرد تصور کنید که اتفاق ناگواری برای عقلش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

دو دو تا می شود پنج تا؟ قطعا بله. آیا یک کیلو پنبه با یک کیلو آهن برابری می کند؟ مسلما خیر!‌ ممکن است با شنیدن این جواب ها از یک فرد تصور کنید که اتفاق ناگواری برای عقلش افتاده، اما نگران نباشید؛ شاید او دارد خودش را برای بازی "چپکی" آماده می کند.

استفاده از پاسخ های معکوس، ایده بازی چپکی بوده؛ عنوان جدید استودیوی همراه افزار پنداره که باید در آن پیش از اتمام زمان، قدرت تمرکز خود را با دادن پاسخ برعکس به سوالات هر مرحله به چالش بکشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

چپکی پنج دنیا دارد و در هر کدام هفت مرحله، و در همه آنها باید به سوالات پاسخ اشتباه بدهید. به عنوان مثال باید بدانید که در چپکی، پاسخ سوال "آیا آتش نشانی آتش را خاموش می کند؟" خیر است، نه بله.

درجه سختی چپکی واقعا بالاست و از همان مرحله اول شما را وارد یک چالش سخت می کند، چرا که هم زمان پاسخ دهی محدودی دارید و هم اگر اشتباهاتتان از حدی بالاتر رفت، مرحله را می بازید. البته آیتم هایی مثل پرش از سوالات یا گرفتن زمان بیشتر هم در بازی موجودند تا در چپکی خیلی هم به شما سخت نگذرد.

Chapaki 2243

در چپکی هر چه در دادن پاسخ های معکوس فرز تر باشید، امتیاز بالاتری بدست می آورید و ممکن است نشان یوزپلنگ بگیرید. و بالعکس اگر زیادی کُند باشید، با یک نشان حلزون به قعر جدول رده بندی سقوط خواهید کرد.

هر چه جلوتر می روید، در عین سخت شدن سوالات شیطنت توسعه دهنده بازی هم بیشتر می شود. در مراحل بالا باید به سوالاتی با افعال منفی پاسخ بدهید، و ضمنا مراقب جابجایی دکمه های بله و خیر هم باشید.

اگر فریب شیطنت های سازنده بازی را نخورید و به خوبی روی پاسخ هایتان تمرکز کنید، چپکی را بازی بسیار سرگرم کننده و خنده داری خواهید یافت. بازی به غیر از جدول رده بندی، می تواند نزدیک ترین رقبا و امتیازاتشان را روی نقشه به شما نشان دهد. بنابراین با روشن کردن جی پی اس خواهید دید که رکورددار های چپکی در نزدیک محل سکونت شما چه کسانی هستند.

چپکی به رایگان در گوگل پلی و کافه بازار عرضه شده و در عین این که یکی از سخت ترین بازی های فکری است، ارزش سرگرمی بالایی دارد و می تواند به سرعت به یکی از بازی های محبوب شما در موبایل تبدیل شود.

چپکی

چپکی

سازنده: همراه افزار پنداره قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سلام
    خیلی ممنون بابت معرفی بازی ! خیلی عالی بود و کلی خوش گذشت

  • محمد
    محمد | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    اه پس اي او اس چي

    • عبود قاسمی
      عبود قاسمی | ۹ شهریور ۱۳۹۴

      بخاطر برنامه های ایرانی و فارسی هم که شده میخوام کنار آیفون یه گوشی اندرویدی بگیرم.

  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم
    BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    دیجی جون راجع به کنفرانس TGS سونی میشه اطلاعات بدین . اگه میشه ترجمش کنین

مطالب پیشنهادی