ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر زنده ای از بلک بری ونیز در حال اجرای پلتفرم اندروید فاش شدند

اگرچه بلک بری در سال های اخیر نتوانسته بود توجه کاربران را به سوی خود جلب کند اما در ماه های اخیر و به دلیل شایعاتی که پیرامون این برند و تلاش های جدیدش در زمینه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اگرچه بلک بری در سال های اخیر نتوانسته بود توجه کاربران را به سوی خود جلب کند اما در ماه های اخیر و به دلیل شایعاتی که پیرامون این برند و تلاش های جدیدش در زمینه موبایل های هوشمند شکل گرفته اند، دوباره نگاه ها به سویش خیره شده اند.

این شرکت در حال حاضر، مشغول توسعه موبایلی است که در زمان کنونی با کد «ونیز» شناخته می شود و از حالتی کشویی برخوردار بوده و کیبورد فیزیکی، در زمان بسته بودن موبایل پشت نمایشگر پنهان می شود. کمپانی کانادایی تصمیم دارد تا این موبایل را با اندروید لالی پاپ به بازار عرضه نماید و اکنون نیز تصاویر جدیدتری که آن را مشغول به اجرای اندروید نشان می دهند به فضای مجازی راه پیدا کرده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منصفانه است اگر بگوییم که با توجه به علاقه بیش از حد کاربران به پلتفرم گوگل، بلک بری نیز تصمیم گرفته تا شانس خود برای باقی ماندن در بازار را با استفاده از اندروید امتحان کند.

در موبایل های اندرویدی نیز در ابتدای کار از کیبورد های فیزیکی استفاده می شد اما اندکی بعد از تولد این پلتفرم، سازندگان تصمیم به حذف آن گرفتند. نمی توان کیبوردهای فیزیکی را به شکل کامل بی استفاده دانست چرا که دقت تایپ کردن می تواند با آنها بیشتر شود و کاربران تجاری نیز قادر هستند از این مزیت استفاده کنند.

به همین دلیل است که کاربران مختلف اکنون از حضور بلک بری با تلفن هوشمند ونیز در جمع موبایل های اندرویدی خشنود شده اند؛ تلفن همراهی که هم از کیبوردی فیزیکی بهره می برد و هم می توانید از کیبورد مجازی اندروید در آن استفاده کنید.

همانگونه که پیش از این نیز ذکر کرده بودیم، شرکت کانادایی تصمیم دارد تا ونیز را در ماه نوامبر معرفی کرده و اندکی بعد نیز آن را به بازار عرضه نماید.

BlackBerry-Venice-slider (13)-w600

BlackBerry-Venice-slider (14)-w600

BlackBerry-Venice-slider (15)-w600

BlackBerry-Venice-slider (16)-w600

BlackBerry-Venice-slider (17)-w600

BlackBerry-Venice-slider (18)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • ...
    ... | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    مهرش به دلم ننشست.

  • siavasha24
    siavasha24 | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    ازش خوشم میاد

  • Shahriar
    Shahriar | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    عجب طراحی داره.اگه دوربینش هم خوب باشه میخرمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی