ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنسور SmartThinQ از ال جی، وسائل برقی خانه شما را هوشمند خواهد کرد

کروم کست را به خاطر دارید؟ دستاورد گوگل که به شما اجازه می داد تا تلویزیون و نمایشگر های اندکی قدیمی تر خود که از پورت HDMI برخوردار بودند را هوشمند کرده و محتوای موبایل تان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

کروم کست را به خاطر دارید؟ دستاورد گوگل که به شما اجازه می داد تا تلویزیون و نمایشگر های اندکی قدیمی تر خود که از پورت HDMI برخوردار بودند را هوشمند کرده و محتوای موبایل تان را از طریق آنها تماشا کنید.

حال کمپانی LG محصولی مشابه را معرفی کرده اما دیگر خبری از تلویزیون در این میان نیست. سنسور SmartThinQ می تواند بر همه وسائل برقی خانگی شما قرار گرفته و آنها را هوشمند سازد. سپس شما نیز قادر هستید تا از طریق اپلیکیشنی که ال جی آن را با این وسیله ارائه می دهد، از راه دور به سراغ وسائل الکتریکی خود رفته و آنها را کنترل کنید.

ال جی اذعان دارد که سنسورهای جدیدش می توانند ویبره و دمای محصولات را حس کرده و آنها را از طریق اپلیکیشن به اطلاع شما برسانند. برای مثال می توانید سنسور SmartThinQ را به یک ماشین لباس شویی متصل کرده و از اتمام چرخه شست‌شوی لباس ها در اپلیکیشن موبایل خود مطلع گردید و یا با نصب آن به یخچال، زمانی که تاریخ انقضای یکی از مواد غذایی که در یخچال قرار گرفته، نزدیک می شود، اپلیکیشن به شما اعلانی را ارسال خواهد کرد.

ال جی همچنین خبر می دهد که می توانید این سنسور را به سیستم های تهویه هوا و کولرها متصل کرده و از راه دور، کارکرد آنها را مدیریت کنید. کمپانی کره ای می گوید که سنسور SmartThinQ در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد شد و نحوه کارکردش نیز برای علاقه مندان به تکنولوژی نمایان می گردد اما تاریخ عرضه و قیمت آن را اعلام ننموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فقط دیجیاتو
    فقط دیجیاتو | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    بابا این سایت فقط ناقوز میزنه که اه مانی بیا این نامصب سایت رو درست کن دیگه اه

  • محمد
    محمد | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    تاریخ انقضا رو از کجا می قهمه؟!؟!؟!؟!

مطالب پیشنهادی