ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر واقعی Mate S هواوی یک روز پیش از رونمایی منتشر شدند

هواوی امسال سبد متنوعی از محصولاتش را به بازار عرضه کرده که که از جمله آنها می توان به P8 پرچمدار (بررسی دیجیاتو)، Honor 7 رده بالا، تبلت MediaPad M2 و حتی Honor 7i با دوربین چرخنده اشاره ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

هواوی امسال سبد متنوعی از محصولاتش را به بازار عرضه کرده که که از جمله آنها می توان به P8 پرچمدار (بررسی دیجیاتوHonor 7 رده بالا، تبلت MediaPad M2 و حتی Honor 7i با دوربین چرخنده اشاره کرد.

اما با این وجود مدتی است که شنیده می شود این سازنده چینی باز هم قصد دارد سری جدید محصولات خود را با نام Mate S در نمایشگاه IFA معرفی کند.

این محصول جدید را البته می توان نسل تازه Mate 7 دانست که سال گذشته در همین نمایشگاه معرفی و به یکی از بهترین فبلت های سال ۲۰۱۴ تبدیل شد.

فبلت تازه مدتی پیش به شکل تصادفی روی یک فروشگاه اینترنتی ابزارهای الکترونیکی مشاهده شد و بر اساس آن می توان گفت Mate S به مواردی مثل پردازنده ۸ هسته ای HiSilicon Kirin 935 به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDD4، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسل در جلو ونمایشگر ۵.۷ اینچی 2.5D با رزولوشن ۱۰۸۰P و مجهز به تکنولوژی مشابه فورس تاچ اپل مجهز خواهد بود، آن هم تقریبا یک هفته پیش از اینکه رقیب آمریکایی این فناوری را در آیفون بعدی خود به بازار عرضه کند.

در رندر منتشر شده روی فروشگاه چینی نیز می بینیم محصول جدید هواوی به فلش دوگانه مجهز است و حسگر اثر انگشت آن در پشت دستگاه قرار گرفته، اما حاشیه های مشکی رنگ اطراف نمایشگر نشان می دهد این فبلت از طراحی بدون حاشیه بهره نبرده است.

گفتنیست فبلت Mate S فردا در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد شد، اما اکنون تصاویر واقعی آن به اینترنت راه یافته که در ادامه مطلب می توانید آنها را مشاهده نمایید.

Huawei-Mate-S-leak_3

Huawei-Mate-S-leak_2

Huawei-Mate-S-leak_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • سعید
    سعید | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

    لطفا بررسی ویدیویی گوشی mate sرو توسایت بذارید ممنون...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی