ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اطلاعات تبلت ۱۸.۴ اینچی اش را در اختیار اپراتورهای کره ای قرار داده است

بر طبق گزارش های رسیده از جانب رسانه های ساکن در کشور کره جنوبی سامسونگ به تازگی جلسه ای را با اپراتورهای این کشور برگزار نموده و در مورد مشخصات و جزئیات تبلت ۱۸.۴ اینچی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

بر طبق گزارش های رسیده از جانب رسانه های ساکن در کشور کره جنوبی سامسونگ به تازگی جلسه ای را با اپراتورهای این کشور برگزار نموده و در مورد مشخصات و جزئیات تبلت ۱۸.۴ اینچی خود اطلاعاتی را در اختیار آنها گذاشته است. ناگفته نماند که اولین بار در ماه گذشته شایعاتی در رابطه با ساخت تبلت یاد شده به سایت ها گوناگون راه یافت.

چنانچه گزارش ها صحت داشته باشند، اکنون چندین اپراتور بزرگ کره جنوبی همانند SK Telecom، KT و LG U+ به صورت کامل در جریان روند توسعه ی دستاورد جدید سامسونگ یا همان تبلت غول آسای اش قرار گرفته اند، ضمن اینکه حالا ذکر می شود احتمالاً در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی شاهد عرضه ی محصول فوق الذکر به بازار خواهیم بود.

در شنیده ها و شایعات گذشته آمده که دیوایس مورد بحث در کمپانی سازنده اش به صورت داخلی با اسم رمز Tahoe خطاب می گردد و به نمایشگری از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p و تراکم پیکسلی ۱۲۰ppi مجهز شده است.

ناگفته نماند که از دیگر مشخصه های آن نیز به ۲ گیگابایت حافظه ی رم، چیپست اگزینوس ۷۵۸۰، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید آب نبات چوبی ۵.۱.۱ اشاره گشته.

گزارش ها می افزایند غول تکنولوژی کره ای بر حسب افزایش تقاضا از جانب اهالی کسب و کار برای مشاهده ویدئو و برقراری تماس تصویری در اتاق های کنفرانس به تولید چنین تبلت عظیم الجثه ای روی آورده و حالا باید دید در روزگاری که رده ی محصولات مورد اشاره بازارش با تنزلی جدی مواجه است آیا نمایشگر بزرگتر می تواند راه حلی برای بهبود فروش باشد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • تو روحت اپل
    تو روحت اپل | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    اگه قیمتش خوب باشه به درد میخوره

  • m
    m | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    ﻏﻴﺮﻣﻤﻜﻨﻪ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺿﻌﻴﻒ ﺑﺎﺷﻪ

  • adhkan
    adhkan | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    سینی الکترونیکی مجهز به صفحه نمایش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی