ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ساعت هوشمند Gear S2 را به شکل رسمی معرفی کرد

در ماه میلادی گذشته، سامسونگ همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۵، ظاهر ساعت هوشمند بعدی اش با نام Gear S2 را نیز به نمایش کشید اما ترجیح داد تا هیچ سخنی به میان نیاورده و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۰

در ماه میلادی گذشته، سامسونگ همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۵، ظاهر ساعت هوشمند بعدی اش با نام Gear S2 را نیز به نمایش کشید اما ترجیح داد تا هیچ سخنی به میان نیاورده و ارائه اطلاعات در خصوص آن را به نمایشگاه IFA موکول نماید.

امروز شرکت کره ای به شکل رسمی اسمارت واچ Gear S2 را از طریق ارسال یک بیانیه خبری برای رسانه ها، معرفی نمود. در این میان گفته شده که ساعت هوشمند بعدی این شرکت از پلتفرم «تایزن» بهره می گیرد. این محصول همچنین در دو نسخه ارائه خواهد شد؛ Gear S2 و نمونه کلاسیک که نسخه دوم بیشتر برای افرادی مناسب است که تمایل دارند ساعت هوشمندشان بیشتر به نمونه های معمول و غیر هوشمند (کلاسیک) شباهت داشته باشد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Gear S2 کلاسیک با رنگی مشکی به مشتریان عرضه خواهد شد و بند آن نیز چرمی و با همان رنگ سیاه است. نمونه معمول فلزی اما در دو رنگ خاکستری تیره و نقره ای (که پیشتر نیز در تصاویر دیده شده بود) به بازار خواهد رسید.

هر دو نمونه از این ساعت هوشمند دارای نمایشگری ۱.۲ اینچ بوده و رزولوشنی برابر با ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل دارند. محصول جدید سامسونگ همچنین به شکل پیشفرض از چیپ NFC برخوردار است، به آن معنا که کاربر به راحتی خواهد توانست پرداخت های خود را از طریق ساعت هوشمندش و Samsung Pay انجام دهد.

BN-KC112_gearS2_G_20150831183124-w600

لازم به اشاره است که سامسونگ وعده می دهد ساعت هوشمندش دارای عمر باتری دو الی سه روز باشد. نکته منفی در مورد این ساعت البته پلتفرم نرم افرازی اش است و اینکه مشخصا کاربران آن نخواهند توانست به اپلیکیشن ها شخص ثالثی که برای «اندروید ور» توسعه یافته اند، دست پیدا کنند. شرکت کره ای اما وعده می دهد که در زمینه اعلان ها، ایمیل ها، اخبار فوری، اهداف ورزشی و پایش سلامتی کاربران را به شکل کامل پشتیبانی خواهد کرد.

می توانید اهداف ورزشی خود را برای Gear S2 مشخص کنید و آن نیز به شکل ۲۴ ساعته به پایش حرکات شما خواهد پرداخت و در صورت لزوم، تذکراتی را نیز ارائه خواهد داد. جدا از این مسائل، سامسونگ وعده می دهد که با کمک برخی توسعه دهندگان، به شدت در حال کار بر روی توسعه اپلیکیشن های جانبی برای استفاده کاربران در پلتفرم Tizen است.

BN-KC075_gearS2_G_20150831172328-w600

ساعت هوشمند Gear S2 از سخت افزار قابل قبولی نیز استفاده می کند؛ این محصول دارای ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برای موسیقی، تصاویر و... علاوه بر یک چیپ رم ۵۱۲ مگابایتی است. سامسونگ همچنین از یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱ گیگاهرتزی در آن استفاده کرده. بلوتوث، وای-فای و پشتیبانی از شارژ بی سیم نیز از دیگر مشخصات ساعت مورد بحث هستند. در این میان گفته شده که نمونه ای دیگر با نام Gear S2 3G، قابلیت استفاده از دیتای سیم کارت و اتصال به شبکه های مخابراتی را نیز داراست.

نمونه معمولی این ساعت دارای وزنی برابر با ۴۷ گرم است در حالی که وزن نمونه کلاسیک، به علت استفاده از بند چرمی اندکی سبک تر بوده و به ۴۲ گرم می رسد. باتری این دو نمونه نیز ۲۵۰ میلی آمپری خواهد بود اما نسخه 3G از ساعت هوشمند سامسونگ به باتری ۳۰۰ میلی آمپری مجهز گشته که شرکت کره ای وعده کارکرد دو الی سه روزه ی آن را می دهد. به علت افزایش حجم باتری، وزن این نسخه نیز به ۵۱ گرم افزایش پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • آرش
    آرش | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    آیا به Wi-Fi هم وصل میشه؟؟

  • محمد جواد
    محمد جواد | ۹ بهمن ۱۳۹۴

    خیلی عالی است. من ساعت تیسوت میخرم. اینبار این ساعت رو خریدم. واقعا عالی است. کاملا مشابه یک ساعت کلاسیک لوکس بخصوص صفحات مختلف داره که اون رو جذاب می کنه. اپلایکشنیهای مختلف هم داره که بر جذابیت اون اضافه می کنه. میخوام یک هندزفری لول یو هم بخرم که باهاش موزیک هم بتونم گوش کنم.

  • Dariush_Abdolahi
    Dariush_Abdolahi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    کار اصلی ساعت نمایش پیام ها و اعلان ها به طور کامل و دقیق هست ؛ در اندروید ویر شما می تونید پیام های خیلی از بزنانه ها مثل ( وایبر ؛ تلگرام ؛ جیمیل و... ) به طور کامل بخونید (هر چقدر طولانی باشه ) اما چون برای تایزن نرم افزاها بهینه نشده شما فقط همون اعلان هایی رو که روی نوار اعلان گوشی می بیند اونجا هم می تونید ببیند ؛ این یعنی متن کامل ایمیل رو نمی تونید بخونید ! یک پیام طولانی رو نمی تونید بخونید ! و بد تر زمانی که تعداد اعلان ها زیاد بشه فقط تعداد رو نشون میشه مثلا 10 پیام از وایبر ! . چون با هر دو کار کردم گفتم دوستان هم بدونن . موفق باشید .

  • ali.n
    ali.n | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    واقعاً زیباست ،زیباترین محصولاتی که تا الان از سامسونگ دیدم این دوتا ساعتن ،،دوستانی که وقتی کسی میگه گوشی و تبلت های سامسونگ زشت و کپی هستن ناراحت میشن ،الان ببینید ایا یک نفر با هر سلیقه ای چه خوشش بیاد از این و چه خوشش نیاد ایا میگه زشته ،ایا میگه کپیه ؟،،نه چون هم خلاقانه و منحصر هست هم اصول زیبایی شناختی کلی توش رعایت شده..........گمون کنم فقط با گوشی های سامسونگ هماهنگ بشن،،اگه با بقیه اندرویدی ها هم هماهنگ بشن خیلی عالی میشد .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی