ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 از فناوری لمسی جدیدی برای کاهش حاشیه نمایشگر بهره می برد [شایعه]

حدود 1 هفته تا معرفی آیفون جدید باقی است و شایعات از آن در حال بالا گرفتن هستند. بسیاری انتظار دارند که آیفون های جدید با نام iPhone 6s و iPhone 6s Plus معرفی شوند ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۴

حدود 1 هفته تا معرفی آیفون جدید باقی است و شایعات از آن در حال بالا گرفتن هستند. بسیاری انتظار دارند که آیفون های جدید با نام iPhone 6s و iPhone 6s Plus معرفی شوند که طبق معمول بهبودهایی در سخت افزار می بینند و طراحی دست نخورده باقی می ماند. اما اگر می خواهید بدانید بعد از این چه می شود، احتمالاً به شایعات پیرامون آیفون 7 علاقه مند هستید.

یک انتشارات تایوانی به نام Digitimes که به گزارش هایی از محصولات آتی شرکت ها دست یافته، اعلام کرده که اپل قصد دارد بعد از 4 سال استفاده از فناوری لمسی In-cell، به فناوری Glass-on-glass بازگردد. فناوری In-cell با ادغام کردن حسگر لمسی و شیشه نمایشگر، ضخامت پنل آن را تا حد چشمگیری کاهش می دهد و بعید به نظر می رسد که اپل بخواهد دوباره به فناوری قدیمی Glass-on-glass بازگردد.

اما شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت می خواهد از فناوری ارتقا یافته آن به نام Ultra-thin-glass-on-glass استفاده کند که نسبت به هر دو فناوری یاد شده عملکرد بهتری خواهد داشت و همچنین ضخامت پنل را باز هم کاهش خواهد داد. گفته می شود این فناوری علاوه بر کاهش ضخامت، در کاهش حاشیه نمایشگر نیز مؤثر خواهد بود.

در این گزارش آمده که شرکت های Corning و Ashai Glass که دو تا از بزرگترین شرکت های سازنده شیشه نمایشگر هستند، در حال کار روی این فناوری هستند و نمونه هایشان را برای اپل فرستاده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mehdi
    Mehdi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    تو کف یه گوشی کاملا بدون حاشیه موندم ...فرقی برام نمیکنه سونی باشه یا اپل یا htc ...امیدوارم تو ۲۰۱۶ تولید بشه

مطالب پیشنهادی