ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر مینی کامپیوتر ماژولار خود را با نام Revo Build معرفی کرد

افرادی که به سر هم بندی کامپیوترهای شخصی خود علاقه دارند، مطلع هستند که انتخاب مناسب همه قطعات و اسمبل کردن یک سیستم، به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. حال ایسر با یک «مینی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۳

افرادی که به سر هم بندی کامپیوترهای شخصی خود علاقه دارند، مطلع هستند که انتخاب مناسب همه قطعات و اسمبل کردن یک سیستم، به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. حال ایسر با یک «مینی کامپیوتر» ماژولار موسوم به «Revo Build M1-601»، تصمیم دارد این کار را برای دوستداران تکنولوژی و سخت افزار ساده تر نماید.

کاربران به سادگی می توانند اجزای مختلف این محصول را جا به جا کرده و آنها را با ماژول هایی قوی تر جایگزین نمایند. در ماه های گذشته، کمپانی ایسر مینی کامپیوتری دیگر تحت عنوان Revo را نیز معرفی کرده بود و اکنون محصول جدید را می توان به نوعی نسخه ماژولار همان کامپیوتر دانست.

هر بخش از این مینی کامپیوتر،‌«بلاک» نامیده می شود و هسته اصلی آن را نیز یک بلاک کلی تشیکل می دهد که دربرگیرنده ی رم و پردازنده دستگاه است. حال در صورتی که کاربر تمایل داشته باشد به فضای ذخیره سازی بیشتری دسترسی پیدا کند، به راحتی قادر است بلاک مربوط به حافظه بیشتری را انتخاب کرده و صرفا آن را در دستگاه جاسازی کند. کمپانی ایسر برای این محصول بلاک هایی ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که این کامپیوتر، به شکل پیشفرض از حافظه ۳۲ گیگابایتی استفاده می کند. همین رویه، برای چیپ های گرافیکی نیز قابل انجام است.

در این میان همچنین باید اشاره کرد که Revo Build، از ویندوز ۱۰ بهره برده و محصولی قابل حمل نیز به شمار می رود. کامپیوتر مینی مورد بحث جدا از اندازه کوچک اش، دارای یک اسپیکر نیز هست. در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از این محصول جذاب را مشاهده نمایید.

Revo_Build_06.0 (1)-w600

Revo_Build_03.0-w600

Revo_Build_05.0-w600

Revo_Build_02.0-w600

Revo_Build_04.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • وحید
    وحید | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    قیمتشون مشخص نیست ؟

  • مشکل مشکل
    مشکل مشکل | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    آقا بخدا این سایت مشکل داره، صفحه دوم به بعدش رو هواس. دیروز برای چند دیقه درست شد ولی الان هنوز همونطوره. من نمیتونم خبرای صبح رو بخونم

    • وحید
      وحید | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

      فعلا واسه من خوبه... ولی آره جدیدا زیاد میره روی هوا!

مطالب پیشنهادی