ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس رسما از درایو HDMI مبتنی بر ویندوز 10 خود با نام VivoStick پرده برداشت

ایسوس در جریان مراسم امروز نوعی درایو HDMI را معرفی کرد که پس از اتصال به تلویزیون یا مانیتورهای سازگار بلافاصله به یک کامپیوتر ویندوزی تمام عیار تبدیل می شود. این دستگاه که VivoStick نام دارد پاسخ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۲۳

ایسوس در جریان مراسم امروز نوعی درایو HDMI را معرفی کرد که پس از اتصال به تلویزیون یا مانیتورهای سازگار بلافاصله به یک کامپیوتر ویندوزی تمام عیار تبدیل می شود.

این دستگاه که VivoStick نام دارد پاسخ ایسوس به Compute Stick اینتل است و می توان آن را نوعی کامپیوتر شخصی جیبی خواند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

قیمتت دستگاه برابر با 129 دلار اعلام گردیده و امکاناتی نظیر 2 گیگابایت رم، 3 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین دو پورت یو اس بی و فیش هدفون برای آن در نظر گرفته شده و باید بگوییم که شرکت سازنده آن به خوبی توانسته این امکانات را در دستگاهی با این ابعاد جای دهد.

دستگاه مورد بحث از چیپست Cherry Trail و همچنین کارت گرافیک اینتل بهره می برد و به همین دلیل می توان گفت که از این لحاظ توان رقابت با دستگاه های پیشرفته ویندوزی حال حاضر دنیا را ندارد.

اما در کل می توان VivoStick محصولی فراتر از یک درایو یو اس با قابلیت حمل اسناد آفیس خواند؛ این درایو، به حق یک کامپیوتر شخصی کامل است اگر کیبورد و ماوس مورد نیاز برای کار کردن با آن داشته باشید.

وزن گجت برابر با 70 گرم و ابعادش 138 در 34 در 15 میلیمتر اعلام گردیده که به همین خاطر می توان آن را در زمره کامپیوترهای کوچک و جمع و جور طبقه بندی کرد.

VivoStick از استاندارد ارتباطی بلوتوث 4.0 و وای فای 802.11n پشتیبانی می کند. همچنین گمانه زنی هایی در مورد قیمت و جزئیات این دستگاه مطرح شده اما ایسوس تا به حال هیچگونه حرفی در مورد زمان عرضه آن به بازار اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • HiddenX
    HiddenX | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    اگر از دوستان pc sticks دارن منو راهنمايي كنن :
    من ميخوام asus vivo ts10 بخرم چند تا سوال دارم

    ⭐️اول اينكه ميشه هر ويندوزي كه توي بازار هست روش نصب و بعد كرك شدش رو استفاده كرد(منظور از طريق E dvd يا فلش ) ؟

    ⭐️ مهم ترين سوالم اينه من ميخوام splashtop روش نصب كنم و با گوشي از طريق واي فاي بهش وصل شم (local) و از گوشيم به عنوان مانيتورش و كيبرد و موس استفاده كنم(هر روز با pc خودم اين كارو ميكنم) حالا اگر قسمت hdmi اش به جايي وصل نباشه بازم كار ميكنه و فعاله؟ يعني به اين شك ميكنم كه اگه hdmi اش تا به جايي وصل نباشه كار نكنه! به عنوان مثال ميگم توي مسافرت هستم tv ندارم كه بهش وصل كنم!!! پس ميخوام به پاور بانك وصلش كنم و فقط از طريق واي فاي لوكال بهش وصل شم و با برنامه اي مثل splashtop كه روي گوشيم و stick هست كنترلش كنم ميشه؟!

    ⭐️يكي هم اينكه چون بيشتر جاهايي ازش استفاده ميكنم كه دسترسي به تي وي و برق ندارم ميخوام بدونم به جاي اداپتورش ميشه از پاور بانك استفاده كرد؟ (با توجه به اينكه اداپتورش 5v 2A / 9v 2A يعني ١٨ وات هست ولي اگر توان كمي بكشه همون ٥ ولت ٢ امپر استفاده ميكنه يا نهايتش يه پاور بانك ١٨ وات ميخرم ?)

    ⭐️و در اخر توي سايت ها خوندم كه ويندوزش تستي هست و ممكنه از كار بيوفته! با سريال و كرك كاري ميشه كرد و يا كلا ويندوز ديگه ميتونم نصب كنم؟

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    اگه یه اپلیکیشن موبایلی براش ساخته بشه که بتونیم از طریق موبایل کنترلش کنیم و احتیاج به ماوس و کیبورد نباشه، قابلیت پورتابل بودنش کامل تر میشه. تازه میشه به این اپلیکیشن قابلیت استریم ویدیوهای داخل موبایل به این دستگاه رو هم اضافه کرد.
    کاشکی می شد این رو به عنوان ایده ای برای این دستگاه به ایسوس ارسال کرد...

  • reza
    reza | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    خوبه که بالاخره از baytraill کشیدند بیرون این کمپانی ها بعد دوسال

  • رهگذر
    رهگذر | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    "قیمتت دستگاه برابر با ۱۲۹ دلار اعلام گردیده"

    +

    "گمانه زنی هایی در مورد قیمت و جزئیات این دستگاه مطرح شده"

    بالاخره قیمت اعلام شده یا خیر؟

مطالب پیشنهادی