ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری Z5 می تواند تا دو روز کامل دوام بیاورد

بر خلاف دیگر صنایع، صنعت باتری ها با سرعت بسیار آهسته ای در حال پیشرفت است. با این حال، سونی همیشه تلاش کرده تا عمر باتری موبایل ها و به ویژه پرچمدارانش را به گونه ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۴

بر خلاف دیگر صنایع، صنعت باتری ها با سرعت بسیار آهسته ای در حال پیشرفت است. با این حال، سونی همیشه تلاش کرده تا عمر باتری موبایل ها و به ویژه پرچمدارانش را به گونه ای بهینه کنه تا کاربر از این بابت آسوده خاطر باشد. این مسأله را در موبایل های قبلی سونی نیز دیده بودیم.

اینبار نیز سونی در بخش باتری وعده عملکرد خوبی داده و گفته که پرچمداران جدیدش می توانند تا دو روز کامل شما را همراهی کنند. این موبایل ها از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می برند. به گفته سونی، با تنها 10 دقیقه شارژ کردن هر یک از مدل های Z5 می توانید 5.5 ساعت از آن استفاده کنید.

در کنار این موارد، سونی قابلیت های نرم افزاری ویژه ای مثل Stamina Mode را نیز برای افزایش عمر باتری در مواقع اضطراری قرار داده که با بستن اپلیکیشن ها و سرویس های غیر ضروری، مصرف انرژی را کاهش می دهد. نظر شما در مورد عملکرد سونی در بخش باتری چیست؟ آیا موبایل های این شرکت توانسته اند به خوبی نیاز کاربران را پاسخ دهند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Mohammad_Ghasemi
    Mohammad_Ghasemi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    سونی کلا داره یواش یواش روی همه ی قسمتای گوشی انفجاری کار میکنه مثلا همین بخش باطریو کامل کردو بی نقص و الانم دوربینو و قبلا هم مثل ضدآب کردن و همینطور کیفیت صدا و تصویر الانم که طراحیو کامل کرده لامصب ولی اگرم بخواد طراحیشو عوض کنه موقعی باشه که همه ی همه ی قسمتهای گوشی کامل شده باشه ولی درکل طراحی به قشنگی زد5 ندیدم ایول دمش گرم سونی خوشم اومده ازش شدییییید

  • authority
    authority | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سامورایی بر میگردد...

  • سرنگ
    سرنگ | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان نظرم عوض شد ..گویا رابط کاربریش تغییر اساسی کرده .

    فوق العادست ......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی