ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر بیشتری از هوآوی Mate S فاش گردید

هوآوی Mate S تا ساعاتی دیگر در نمایشگاه IFA برلین به طور رسمی رونمایی می شود، اما تصاویر پرچمدار جدید هوآوی یکی دو روزی است که در رسانه ها فاش شده که چند مورد از آنها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۵۰

هوآوی Mate S تا ساعاتی دیگر در نمایشگاه IFA برلین به طور رسمی رونمایی می شود، اما تصاویر پرچمدار جدید هوآوی یکی دو روزی است که در رسانه ها فاش شده که چند مورد از آنها را روز گذشته با هم مشاهده کردیم.

در ادامه لیک شدن این تصاویر، یک منبع خبری چینی امروز تصاویر جدیدتری از Mate S را منتشر کرده تا نگاه دقیق تری به اسمارت فون جدید هوآوی داشته باشیم.

برای مشاهده این تصاویر در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گفتنی است که هوآوی Mate S به امکاناتی همچون پردازنده ۸ هسته ای HiSilicon Kirin 935، سه گیگابایت حافظه رم از نوع LPDD4، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسل در جلو، نمایشگر ۵.۷ اینچی ۲٫۵D با رزولوشن ۱۰۸۰P و تکنولوژی ای مشابه فورس تاچ اپل مجهز خواهد بود.

Images-of-the-Huawei-Mate-S (4)

Images-of-the-Huawei-Mate-S (5)

Images-of-the-Huawei-Mate-S (6)

Images-of-the-Huawei-Mate-S (2)

Images-of-the-Huawei-Mate-S (3)

Images-of-the-Huawei-Mate-S (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • من
    من | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    آخ علی جان حرف دل منو زدیا. والا خدا تومن پول میدن آیفون میگیرن فقط اون مارکشو نشون مردم بدن. هیج کجای دنیا اینجوری نیستا چون ایرانیا عقلشون به چششونه. وگرنه امسالم که از دید اروپایی ها p8 بهترین اسمارت فون سال شد. حالا به ایرانیا بگی میگن پول بدیم برند چینی. در حالی که نمیدونن راهیکه سامسونگ و آیفون توی چندین و چن سال کردن هواوی توی این دوسه سال اخیر رفت و همینطورم پیش بره بهشون میرسه.

    قبول کنین که از نظر زیبایی پرچم دارای هواوی واقعا از برندای دیگه قشنکترن.

  • Ali
    Ali | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی زیباس ،واقعا طراحی دلنشینی داره ،کمی شباهت داره به محصولاته HTC ولی بازم خوبه ( کپی به جاش خوبم هس )
    عالیه اگر اصالت قیمتی هواوی رو حفظ کنه :)

  • Ali
    Ali | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    جم کنین این مسخره بازیارو ،هر شرگتی هرچی میسازه این ترولا میان وسط هی کپی کپی میکنن
    حالا کپی کرده باشه به شما و ما چه مربوط ،الان باکیفت ترین اسمارت فونای اندرویدی رو همین هواوی میزنه با قیمت مناسب ،رنک سه جهانه تو فروش
    خیلی کار داره تا اولی ولی توانشو داره، گوگلم شناختتش که یه نکسوس رو داده بسازه ،اونوقت ما میایم گوگلو قضاوت میکنیم چرا نکسوس رو به فلان شرکت نداده ، مدیران گوگل بهتر میدونن یا ما؟ خیلیا میگفتن باید میداد به سونی :/ ینی الان گوگل هواوی رو ول کنه بعد بده شرکتی که بعد جدایی از اریکسون تو صنعت موبایل پوچ شد؟ اخه دارین از چی طرفداری میکنین؟ شما دارین«« پول »» میدین اسمارت فون در اختیارتون بزارن بعد میاین ازشون طرفداری میکنین که چی ؟؟
    اپلم که تا خرخره میندازه به مردم IPhone 6 فقط 200 دلار براش تموم شده بعد میاد 700 تا 1000 دلار میفروشه ! اخه یه برند اینقد ارزش داره؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی