ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های هوشمند اقتصادی ایسر به نام های Liquid Z330 و M330 رسما معرفی شدند

کمپانی ایسر ظاهرا با دستی پر به برلین آلمان آمده و امروز در جریان این نمایشگاه مجموعا هفت دستگاه تلفن هوشمند را معرفی کرد که دو عدد از آنها در زمره دستگاه های مقرون به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۵

کمپانی ایسر ظاهرا با دستی پر به برلین آلمان آمده و امروز در جریان این نمایشگاه مجموعا هفت دستگاه تلفن هوشمند را معرفی کرد که دو عدد از آنها در زمره دستگاه های مقرون به صرفه جای می گیرند.

این دو موبایل که Liquid Z330 و  Liquid M330 نام دارند از نظر امکانات شبیه به هم هستند اما از سیستم عامل های مختلفی بهره می برند: مدل Z330 مجهز به نسخه 5.1 اندروید موسوم به آبنبات چوبی است و دیگری از نسخه نهایی ویندوز 10 بهره می برد.

هر دوی این تلفن های هوشمند چیپست پایین رده اسنپدراگون 210 را در خود جای داده اند و از یک گیگابایت رم و نمایشگر ال سی دی 4.5 اینچی با رزلوشن 480 در 854 پیکسل بهره می برند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ابعاد این دو دستگاه نیز شبیه به هم و برابر با 136 در 665 در 9.6 میلیمتر اعلام گردیده و این یعنی تنها با یک دست می توان به راحتی با آنها کار کرد. انحنای مختصری در بدنه هر دوی این دستگاه ها مشاهده می شود که دست گرفتن شان را برای کاربر راحت تر می کند.

اما یکی دیگر امکانات محدودکننده در نظر گرفته شده برای این دو تلفن همراه حافظه داخلی شان است که تنها 8 گیگابایت اعلام گردیده و قطعا بسیاری را از خرید آنها منصرف خواهد کرد.

در مورد امکانات تصویر برداری این دو موبایل نیز باید بگوییم که هم دوربین اصلی و هم دوربین جلویی شان از نوع 5 مگاپیکسلی است و وضعیت های متنوعی نیز برای عکس برداری با آنها در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به مدهای Gourmet، Favorite Shot و  Bright Magic Selfie اشاره نمود.

دستگاه ها از استانداردهای ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کنند: یک مودم Cat4 LTE و همچنین  WiFi 802.11 b/g/n و بلوتوث 4.0 EDR برایشان در نظر گرفته شده است.

قیمت و تاریخ عرضه

هر دوی این موبایل ها در ایالات متحده آمریکا و آمریکای شمالی عرضه نخواهند شد (دست کم نه به صورت رسمی) و بازار اولیه هدف برای آنها، اروپا و خاور میانه عنوان شده و قرار است که به قیمت 129 یورو (145 دلار) عرضه گردند.

تاریخ عرضه Z330 ماه اکتبر اعلام شده و مدل Liquid M330 هم در ماه دسامبر وارد بازارهای یاد شده خواهد شد.

1- Liquid M330

Acer-Liquid-M330 (1)

Acer-Liquid-M330 (2)

Acer-Liquid-M330 (3)

Acer-Liquid-M330

 

2- Liquid Z330

Acer-Liquid-Z330 (1)

Acer-Liquid-Z330 (2)

Acer-Liquid-Z330 (3)

Acer-Liquid-Z330

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی