ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ هم اپلیکیشن خبری خود را برای دستگاه های سری گلکسی توسعه می دهد

اپل تنها شرکتی نیست که اقدام به توسعه یک سرویس خبری اختصاصی برای مشتریان موبایل خود نموده چراکه سامسونگ نیز از همکاری اش با Axel Springer خبر داده؛ ناشر تعدادی از روزنامه های اروپایی که قرار است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

اپل تنها شرکتی نیست که اقدام به توسعه یک سرویس خبری اختصاصی برای مشتریان موبایل خود نموده چراکه سامسونگ نیز از همکاری اش با Axel Springer خبر داده؛ ناشر تعدادی از روزنامه های اروپایی که قرار است یک پلتفرم خبری به نام UPDAY را با مشارکت آن توسعه دهد.

این پلتفرم به صورت اختصاصی برای دستگاه های سری گلکسی سامسونگ ساخته می شود و نسخه بتای آن نیز از همین پنجشنبه در استور گوگل پلی قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آنچه مشخص نگردیده این است که آیا Axel Springer نیز برای این سرویس محتوی تامین خواهد کرد یا خیر و اگر پاسخ مثبت است میزان آن چقدر خواهد بود.

از UPDAY تحت عنوان «یک پلتفرم محتوی خبری جامع» یاد گردیده که خبرهای آن هم از طریق الگوریتم و هم با کمک تیمی محلی از روزنامه نگاران و خبرنگاران تهیه می گردند.

این اپ در ابتدا صرفا مختص به دستگاه های سری گلکسی در آلمان و لهستان خواهد بود (یعنی کشورهایی که Axel Springer آنها را به لحاظ خبری تحت پوشش قرار می دهد) و در اوایل سال آینده به دیگر بازارهای اروپایی نیز راه می یابد.

اگر این پروژه با موفقیت روبرو شود یا اینکه سامسونگ به این نتیجه برسد که از پتانسیل کافی برای موفقیت برخوردار است، این شانس وجود دارد که دایره کشورهای تحت پوشش آن حتی از این هم فراتر رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد مهدی
    محمد مهدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    این اپل و سامسونگ بدجور باهم در افتادن
    فقط دارن رقابت میکنن.

    خوشم میاد فقط از SONY

مطالب پیشنهادی