ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Meizu با ۵۴۰ درصد افزایش سود بیشترین سرعت رشد را در بین تولیدکنندگان تلفن هوشمند دارد

Meizu هرچند در حال حاضر از نظر تعداد فروش در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی نیست، اما سریع ترین رشد را در بین سازندگان تلفن هوشمند در جهان دارد و می توانیم گفت یکی از موفق ترین هاست ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

Meizu هرچند در حال حاضر از نظر تعداد فروش در زمره بزرگترین تولیدکنندگان چینی نیست، اما سریع ترین رشد را در بین سازندگان تلفن هوشمند در جهان دارد و می توانیم گفت یکی از موفق ترین هاست که در آینده نامش را بر صدر لیست های گوناگونی شاهد خواهیم بود.

این شرکت در مدت کوتاهی موفق شده با عرضه محصولات جذاب به بازار کاربران را به سوی خود جلب و در نیمه نخست سال جاری میلادی ۸.۹ میلیون تلفن هوشمند به فروش برساند، رقمی که باعث شده درآمد میزو نسبت به سال گذشته ۵۴۰ درصد افزایش یابد.

سازنده چینی با افتخار این آمار را اعلام کرده و گفته فروشش در ماه آگوست از ۲.۸۹ میلیون دستگاه گذشته که هرچند در مقایسه با رقبایی مثل سامسونگ و شیائومی رقم بالایی نیست، اما برای این شرکت رکوردی تازه محسوب می شود و می تواند در تسریع سرعت رشد این شرکت موثر باشد.

گفتنیست میزو در سال جاری میلادی ۴ تلفن هوشمند M2 Note، M2، M1 و MX5 را به بازار عرضه کرده که ۳ محصول اول گزینه های میان رده و آخری پرچمدار امسال این شرکت به شمار می رود که ماه گذشته معرفی شد.

همچنین گفته می شد سازنده چینی قصد دارد مثل سال گذشته یک نسخه بزرگتر را نیز با نام MX5 Pro از پرچمدار خود عرضه کند اما مقامات این شرکت اعلام کرده اند توسعه سری Pro به کلی متوقف شده و بجای آن قرار است ساخت یک محصول باکیفیت برای عرضه در سه ماه اول سال ۲۰۱۶ در دستور کار قرار گیرد که بر اساس شایعات احتمالا نام آن ME5 خواهد بود.

بر این اساس به نظر می رسد دیگر تا پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه دیگری از این تولیدکننده نباشیم، موردی که لازم است منتظر بمانیم تا مشخص شود می تواند در آمار فروش ماه های آینده میزو تاثیر منفی بگذارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • farzad2j
    farzad2j | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    وقتی متصدی نمایندگیرو تو عکس دیدم یاد رزیدنت اویل افتادم.این چه عکسیه؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی