ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو تبلت ویندوزی Ideapad MIIX 700 را به عنوان رقیبی برای Surface معرفی کرد

لنوو یک تبلت ویندوزی ۱۲ اینچی را به محصولات سری Ideapad خود اضافه کرده که از نظر ظاهر و امکانات می تواند رقیب مستقیم Surface مایکروسافت محسوب گردد. MIIX 700 البته هرچند از تبلت مایکروسافت ارزان تر است، اما ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۰

لنوو یک تبلت ویندوزی ۱۲ اینچی را به محصولات سری Ideapad خود اضافه کرده که از نظر ظاهر و امکانات می تواند رقیب مستقیم Surface مایکروسافت محسوب گردد.

MIIX 700 البته هرچند از تبلت مایکروسافت ارزان تر است، اما باز هم در زمره محصولات اقتصادی به شمار نمی رود چرا که برای تهیه آن باید مبلغ ۶۹۹ دلار را بپردازید، رقمی که این تبلت را در مقایسه با رقبا بین گزینه های رده متوسط به بالا قرار می دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نمایشگر ۱۲ اینچی این دستگاه به رزولوشن +Full HD یا ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ مجهز است و پردازنده آن نیز در بالاترین حالت از بین مدل های نسل ششمی سری Core m7 اینتل (مجهز به پردازشگر گرافیکی مجتمع سری HD) قابل انتخاب است.

Ideapad_MIIX_700_Black_Shot_08-1280x721

برای حافظه رم می توانید تا ۸ گیگابایت در اختیار داشته باشید و در مورد حافظه داخلی نیز حق انتخابی تا ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD ارائه شده که از طریق درگاه MicroSD نیز قابل افزایش است.

این تبلت بر اساس خصوصیات سخت افزاری خود با نسخه های Pro و Home ویندوز ۱۰ قابل تهیه است که البته در کنار آن برخی از نرم افزارهای پیش فرض نیز مثل McAfee LiveSafe توسط لنوو ارائه می گردند.

در مورد درگاه های ارتباطی این دستگاه نیز می توانیم به یک درگاه USB 3.0، یک USB 2.0، یک خروجی micro HDMI، پشتیبانی از سیم کارت Micro و جک ترکیبی صدا اشاره نماییم.

Ideapad_MIIX_700_Gold_Shot_09-1280x721

این تبلت همچنین علاوه بر دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی مجهز به فلش، فوکوس خودکار با پشتیبانی از فناوری RealSense 3D اینتل نیز در پشت دستگاه مجهز است نیز بهره می برد و وزن همه این مجموعه نیز در نهایت به حدود ۷۰۰ گرم خواهد بود.

در پایان می توانید تصاویر بیشتری از تبلت ویندوزی Ideapad MIIX 700 ساخت لنوو را مشاهده نمایید.

Ideapad_MIIX_700_Gold_Shot_04-1280x721

Ideapad_MIIX_700_Black_Shot-with-Pen_07-1280x721

Ideapad_MIIX_700_Black_Shot_11-1280x721

Ideapad_MIIX_700_Gold_Shot_03-1280x721

Ideapad_MIIX_700_Gold_Shot_10-1280x721

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی
    علی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    تنها برگ برندش قیمتشه که سرفیس رو شکست میده

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    با این که همش از سرفیس کپی شده و مستقیما قصد رقابت با اون رو داره ولی فکر نمی کنم که مایکروسافت از وجود این ناراحت باشه چون باعث گسترش بیشتر پلتفرم مایکروسافت و ویندوز ۱۰ میشه.

  • reza
    reza | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    یعنی ناف این چینی ها رو با کپی بریدند به کناره هاش هم رحم نکرده نامرد

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    شبیه سرفیس هستش درست اما خیلی از شرکت ها شبیه به لنوو یوگا ساختن که اصلن تعدادشون هم کم نیست ، کلن به شخصه با این جور چیزها مشکلی ندارم / دوست دارم مایکروسافت یدونه USB دیگه با دوربین پشت که از فناوری RealSense 3D استفاده می کنه به سرفیس پرو 4 اضافه کنه

مطالب پیشنهادی