ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی به آیفون 6 پلاس پاسخ داد؛ رونمایی از فبلت Mate S با بهره گیری از تکنولوژی فورس تاچ

هوآوی امروز از میت اس پرده برداشت؛ یک تلفن هوشمند پرچمدار که از فناوری فورس تاچ بهره می برد. این فناوری اگر خاطرتان باشد پیشتر در اپل واچ به خدمت گرفته شده بود و آنطور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۸

هوآوی امروز از میت اس پرده برداشت؛ یک تلفن هوشمند پرچمدار که از فناوری فورس تاچ بهره می برد. این فناوری اگر خاطرتان باشد پیشتر در اپل واچ به خدمت گرفته شده بود و آنطور که در خبرها آمده، قرار است که در آیفون جدید نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این تلفن هوشمند اندرویدی امروز در برلین آلمان و در جریان نمایشگاه IFA رونمایی شد و مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با پوشش بدنه تمام فلزی و انحنایی مختصر در صفحه نمایشش است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما جالب ترین ویژگی این دستگاه بخش های تعاملی آن با کاربر هستند: میت اس دربرگیرنده یک اسکنر اثر انگشت به روز رسانی شده و همچنین تکنولوژی Knuckle Sense است که نخستین بار در موبایل P8 معرفی شد و به کاربران امکان می دهد که با استفاده از انگشت خود میان اپلیکیشن ها شیفت کنند.

فناوری فورس تاچ هوآوی همچون تکنولوژی مشابه ارائه شده از سوی اپل قادر است که فشار وارد توسط انگشتان دست کاربر را از یکدیگر متمایز کرده و در نتیجه به آنها امکان دهد تا وظایف مختلفی از جمله بزرگنمایی عکس ها یا باز کردن اپلیکیشن ها را انجام دهند و در واقع باعث می شود که نمایشگر نقش نوعی ترازو را پیدا کند.

از دیگر امکانات این دستگاه می توان به چیپست Kirin 935، سه گیگابایت رم، دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی (احتمالا همراه با ماژول IMX 230 سونی) و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی اشاره نمود.

میت اس در ابتدای امر به بیش از 30 کشور دنیا از جمله چین، فرانسه، آلمان، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی عرضه می گردد با این همه نسخه مبتنی بر تکنولوژی فورس تاچ آن قرار است که صرفا به برخی بازارهای منتخب عرضه شود و پیش سفارش دستگاه در اروپای غربی از اواسط سپتامبر آغاز می گردد.

قیمت نوع 32 گیگابایتی این موبایل برابر با 649 یورو اعلام شده و نوع 64 گیگابایتی اش هم 699 دلار قیمت دارد. قیمت تعیین شده برای نسخه بهره مند از تکنولوژی فورس تاچ این محصول هنوز هم مشخص نشده اما شرکت چینی سازنده دستگاه وعده داده که ظرف یک ماه آینده جزئیات بیشتری را در رابطه با آن در اختیارمان قرار می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • سامان
    سامان | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    دیجیاتو هم گیر دادی به هوآوی هاااا
    اقا بازم میگم خوببه ولی پرستیژ زیاد نداره خخخخخ

    راسستی اینم باحاله نشون میده چققدر شما با کلاسی تست طنزیه بانمکه خخخخخخخخخخ

    goo.gl/8xkISQ/

  • سامان
    سامان | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    خدایی ادم بیاد از ایفون بزنه...از سامسونگ بزنه بعد هواوی بخره؟؟

    قبول دارما شرکت خوبی اقا خیلی هم کیفیت داره..ولی مارک اونجوری نننیییستت

    اینم ببینید جالبه

    http://www.data-link.ir/1394/06/11/%d8%ac%d8%af%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d9%86%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b36-%d8%a7%d8%ac-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%88-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-6-%d9%be%d9%84/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی