ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش اختصاصی IFA 2015 را با دیجیاتو همراه باشید

پس از نمایشگاه CES، بدون شک IFA را می توان یکی از جذابترین رویدادهای دنیای تکنولوژی دانست. این نمایشگاه برای اولین بار در سال ۱۹۲۴ در برلین شروع به فعالیت کرد و از آن زمان ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

پس از نمایشگاه CES، بدون شک IFA را می توان یکی از جذابترین رویدادهای دنیای تکنولوژی دانست. این نمایشگاه برای اولین بار در سال ۱۹۲۴ در برلین شروع به فعالیت کرد و از آن زمان تا کنون با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار، سرانجام توانست خود را به عنوان محفلی برای عاشقان دنیای تکنولوژی مطرح نماید.

سونی، سامسونگ، هوآوی، لنوو و بسیاری از شرکت های معتبر دنیای تکنولوژی در این نمایشگاه حضور به هم می رسانند و آخرین محصولات خود را در برابر علاقه مندان قرار می دهند.

IFA فارغ از اهمیت های واضحی که دارد، در نزد دیجیاتویی ها نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است. نزدیک به یک سال قبل و در اولین ماه های فعالیت دیجیاتو، IFA 2014 اولین نمایشگاهی بود که توسط این سایت پوشش داده شد.

اکنون که برند محبوب ما و شما یک سال بزرگ تر شده، بار دیگر نوبت به IFA رسیده است. پس از همه شما کاربران خوبمان دعوت می کنیم تا پوشش ویژه این نمایشگاه را همراه با دیجیاتو باشید. در ضمن، شاید جالب باشد که بدانید مانی قاسمی از سمت دیجیاتو در برلین حضور یافته و به محض شروع نمایشگاه، گزارش های اختصاصی خود را برای ما ارسال خواهد کرد.

اخبار مربوط به نمایشگاه IFA 2015 را در اینجا دنبال کنید
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ali.n
    ali.n | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    تیم دیجیاتو ،همگیتون خسته نباشید ،اقای قاسمی هم دمشون گرم رفتن ،منتظر پست های ویژه ایشون هستیم .

  • ALI-R
    ALI-R | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    I love you digiato :love:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی