ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بینگ کوک کردن گیتار و مترونوم را نیز به خدماتش افزود

مایکروسافت به تازگی موتوری جستجوی بینگ را با دو ابزار کاربردی برای موزیسین ها بروزرسانی کرده: یک تیونر گیتار و یک مترونوم. یک سرچ ساده در بینگ، این دو ابزار را نمایان می کند که عملکرد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۹

مایکروسافت به تازگی موتوری جستجوی بینگ را با دو ابزار کاربردی برای موزیسین ها بروزرسانی کرده: یک تیونر گیتار و یک مترونوم. یک سرچ ساده در بینگ، این دو ابزار را نمایان می کند که عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش می گذارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تیونر گیتار بینگ تقریبا ابتدایی است، اما بسیار کاربردی ظاهر می شود. با این تیونر می توانید گیتار را با کوک های رایجی همچون کوک استاندارد، دراپ D و موارد دیگر کوک کنید. با کلیک روی هر سیم نیز صدای نت خاصی به گوش شما خواهد رسید.

Bings-guitar-tuner-is-basic-but-gets-the-job-done

اما مترونوم بینگ شما را در گرفتن ریتم آهنگ یاری می کند. کافیست تعداد ضربه در دقیقه را با کلیک روی دکمه tap tempo برایش تعیین کنید. ضمنا امکان تعیین میزان و قدرت ضرب را هم در اختیار دارید.

The-nifty-metronome-lets-you-set-tempo-measure-length-and-accent-beat

این دو ابزار که به نظر می رسد توسط کارکنان موزیسین شرکت مایکروسافت طراحی شده اند، مطمئنا برای یک کلاس درس آنلاین مقابل رایانه بسیار مفید و کاربردی ظاهر خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ami
    Ami | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    مایکروسافت خوب داره روی سرویس های ابری مانور میده و سعی میکنه جلوی وابسته بودن امور به یک یا چند گجت مشخص رو میگیره تا شما هر جا که هستید بتونید برخیی امور رو به خوبی انجام بدید حتی وقتی گجت شخصیتوی کنارتون نیست.

مطالب پیشنهادی