ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از فبلت جدید ال جی G4 فاش شد

از امروز صبح اخباری از کره جنوبی، زادگاه برند ال جی به گوش می رسید که جزئیاتی در مورد فبلت آینده این شرکت فاش می کردند. طبق این گزارشات، این تلفن هوشمند LG G4 Pro یا LG ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۲۰

از امروز صبح اخباری از کره جنوبی، زادگاه برند ال جی به گوش می رسید که جزئیاتی در مورد فبلت آینده این شرکت فاش می کردند. طبق این گزارشات، این تلفن هوشمند LG G4 Pro یا LG G4 Note نام داشته و در تاریخ 10 اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

بدنه پلاستیکی، باتری جدا شونده و دکمه های فیزیکی در قسمت پشت از خصوصیاتی است که به فبلت آینده ال جی نسبت داده شده. ساعاتی پیش، تصاویری از ال جی G4 Pro/Note در سازمان رگولاتوری TENAA کشور چین منتشر گردید که در ادامه آنها را با یکدیگر مشاهده خواهیم کرد.

با دیجیاتو همراه باشید. 

تصاویر فاش شده تلفن هوشمند مذکور (که اکنون با اسم رمز LG-H968 شناخته می شود) را از چهار زاویه به نمایش می گذارد تا بتوانیم به پرچمدار جدید ال جی نگاه دقیق تری داشته باشیم. پیش از مشاهده تصاویر، لازم به ذکر است که شاید نتوان با اطمینان کامل آنها را به LG G4 Pro/Note نسبت داد.

از قسمت روبرو، شاهد جابجایی حسگرهای مجاورت و نور به زیر شیشه نمایشگر در قسمت گوشه بالا و چپ تلفن هوشمند هستیم. دوربین سلفی هم به سمت راست بخشی منتقل شده که به نظر می رسد یک دریچه عریض برای بلندگوها باشد.

تصاویر فاش شده حاکی از آنند که فبلت آینده ال جی دارای بدنه فلزی است. هر چند، با توجه به تبحر ال جی در ساخت اسمارت فون های پلاستیکی با ظاهر فلزی، سخت است که از حالا در مورد فلزی بودن یا نبودن این فبلت قضاوت کنیم.

اما در قسمت پشت شاهد کاور پلاستیکی جداشونده، سنسور دوربین مجهز به واحد فوکوس خودکار لیزری و یک فلش LED دوگانه هستیم. زیر دوربین، یک دکمه فیزیکی می بینیم، اما باز هم با اطمینان کامل نمی توانیم در مورد وجود یک حسگر اسکن اثر انگشت در آن صحبت کنیم.

بر خلاف دیگر فاش سازی های TENAA، در این مورد هیچ گونه جزئیاتی درباره سخت افزار یا اندازه و رزولوشن صفحه منتشر نشده. ولی با توجه به فاش شدن این تصاویر، به زودی باید شاهد انتشار جزئیات بیشتری در مورد فبلت پرچمدار ال جی باشیم.

LG-G4-NotePro-Photos (1)

LG-G4-NotePro-Photos (2)

LG-G4-NotePro-Photos (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • yaser
    yaser | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    بازم پلاستیک

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی