ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از نسل جدید هاب خانگی SmartThings خود پرده برداشت

پس از یک روز طولانی در برلین آلمان بالاخره نسل جدیدی از سخت افزار SmartThings سامسونگ رونمایی شد. اگر خاطرتان باشد بیش از یک سال پیش بود که سامسونگ شرکت سازنده این هاب را که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۶

پس از یک روز طولانی در برلین آلمان بالاخره نسل جدیدی از سخت افزار SmartThings سامسونگ رونمایی شد. اگر خاطرتان باشد بیش از یک سال پیش بود که سامسونگ شرکت سازنده این هاب را که در زمینه ساخت محصولات اتوماسیون خانگی فعالیت داشت خریداری کرد و آنقدر خوشبین بود که اعلام نمود نسل بعدی این سخت افزار در آوریل از راه می رسد.

هاب، حسگرها و اپلیکیشن این سیستم (که هم برای iOS موجود است و هم اندروید) حالا به پختگی کامل رسیده اند و به لطف ابزارهای توسعه دهندگان می توان آنها را با محصولات سایر شرکت ها یکپارچه سازی نمود.

هاب جدید از دو نظر نسبت به نسخه قبلی اش برتری دارد: نخست اینکه دیگر به ارتباط اینترنتی کلاود نیازی ندارد و دیگر اینکه در صورت قطعی برق قادر است که به مدت 10 ساعت فعالیت های خود را با استفاده از انرژی باتری تامین نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هاب SmartThings دارای یک چیپست قدرتمندتر است که می تواند پایش ویدئوها و حسگرها را بدون نیاز به پردازش مبتنی بر کلاود مدیریت نماید.

سامسونگ همچنین در حال معرفی قابلیت تازه ای به نام Smart Home Monitor یا پایشگر خانگی هوشمند است که به کاربران امکان می دهد به صورت زنده و بی وقفه خانه خود را ببینند و در زمانی که اتفاقاتی خاص در داخل خانه رخ داد شروع به ضبط ویدئو نمایند.

این موارد می تواند در برگیرنده اتفاقات مختلفی از جمله فعالسازی حسگرهای حرکتی، دود، آتش سوزی و همچنین نشت مایعات باشد (البته در نظر داشته باشید که فعلا قرار است نسخه بتای این قابلیت ارائه گردد).

همانطور که گفته شد، کاربران نسخه های اندرویدی یا مبتنی بر iOS این اپ را دریافت خواهند کرد و می توانند بسته به نوع پلتفرم مورد استفاده خود کنترل سیستم را از طریق آن در دست گرفته و فیدهای ویدئویی را مشاهده نمایند.

به لطف به روزرسانی های صورت گرفته روی این اپ، از این پس امکان تنظیم حسگرها و متعلقات این سیستم به صورت اتاق به اتاق فراهم گردیده و حتی می توان مواردی نظیر روشن شدن لامپ ها، باز شدن قفل درها، خاموش شدن آلارم ها و غیره را روی آن برنامه ریزی کرد.

هاب SmartThings حالا بیش از 200 دستگاه مختلف را پشتیبانی می کند و شرکت سازنده آن حتی از همکاری های تازه خود با کمپانی های دیگری نظیر Honeywell، Yale، D-Link، Bose و غیره خبر داده است.

خرید این سیستم هوشمند خانگی از آمازون در حدود 99 دلار آب می خورد و برای دریافت حسگرها نیز لازم است که مبلغی بین 30 الی 50 دلار پرداخت گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    چرا لوگوی گوگل عوض شده؟برای شما هم عوض شده؟

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      http://digiato.com/article/2015/09/01/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%da%af%d9%88%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/

      • مهدی
        مهدی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

        تشکر :)

مطالب پیشنهادی