ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از ویژگی های جدید قابلیت Car Mode پرده برداشت

کنفرانس امروز سامسونگ در نماشگاه IFA برلین روی اینترنت اشیاء تمرکز داشت و محصولات خانگی مختلفی در این مراسم معرفی شد که همگی به نوعی برای هوشمندتر کردن زندگی کاربران طراحی شده اند. گذشته از لوازم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۷

کنفرانس امروز سامسونگ در نماشگاه IFA برلین روی اینترنت اشیاء تمرکز داشت و محصولات خانگی مختلفی در این مراسم معرفی شد که همگی به نوعی برای هوشمندتر کردن زندگی کاربران طراحی شده اند.

گذشته از لوازم خانگی اما سامسونگ یک قابلیت Car Mode نیز در رابط کاربری تلفن های هوشمند سری گلکسی خود از جمله اس ۵ و ۶ قرار داده که عملکردی مشابه CarPlay در iOS و Android Auto اندروید دارد و برای هوشمند تر کردن رانندگی ارائه شده است.

سازنده کره ای در مراسم امروز خود اعلام کرد Car Mode را برای ارائه در فبلت های +S6 Edge و نوت ۵ به روز رسانی کرده و قابلیت های تازه ای به آن اضافه کرده است، از جمله امکان ارسال تصویر به نمایشگر داخل خودروها با استفاده از فناوری MirrorLink.

هرچند عملکردهای اصلی قابلیت Car Mode نسبت به گذشته بدون تغییر مانده، اما سامسونگ برای مدرن تر کردن آن امکان انجام کارهای مختلفی با استفاده از دستورات صوتی را به این قابلیت نرم افزاری اضافه کرده است که از جمله آنها می توان به خواندن و پاسخ دادن به پیام های متنی، کنترل پخش موسیقی و حتی انتخاب لیست موسیقی برای پخش اشاره کرد.

slack_for_ios_upload_1024-1-600x449

کاربران همچنین می توانند با فرامین صوتی مقصد خود را به دستگاه اعلام کرده و مسیر را روی مانیتور خودرو مشاهده کنند و با دریافت دستورالعمل جهت-به-جهت یا turn-by-turn به سوی مقصد خود برانند.

slack_for_ios_upload_1024-5-600x400

هرچند بهترین عملکرد قابلیت Car Mode با اتصال تلفن های هوشمند سری گلکسی به خودروهای پشتیبانی کننده از فناوری بی سیم MirrorLink فراهم می گردد، اما سازنده می گوید استفاده به شکل تکی از این قابلیت روی تلفن هوشمند و بدون اتصال به اتومبیل نیز امکان پذیر خواهد بود.

slack_for_ios_upload_1024-6-600x421

در پایان گفتنیست سازنده کره ای همچنین در مراسم خود اعلام کرد قصد دارد در همکاری با فولکس واگن، پشتیبانی از ابزارهای خود (از جمله ساعت Gear S2) را به برخی از خودروهای تولیدی این شرکت آلمانی آورده و انجام اموری مثل باز و بسته کردن درب این اتومبیل ها را با استفاده از ابزارهای خود فراهم نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • iPooya
    iPooya | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    اصلا شبیه سرویس اپل و گوگل نیستاااا اصلا

    • ali
      ali | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

      بس کنید بابا این حرفارو.چندسال دیگه که سامسونگ دنیا رو گرفت متوجه میشی

      • مرتضی
        مرتضی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

        چی چیرو دنیارو بگیره اخه،همچین میگی انگار چه پ..ی هست

مطالب پیشنهادی