ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آلکاتل دو موبایل میان رده Pop Up و Pop Star را معرفی کرد

روز گذشته در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 برند Alcatel OneTouch از سری جدید تلفن های هوشمند خود با نام Pop پرده برداشت. در زمان حاضر این سری تازه معرفی گشته تنها شامل دو محصول تقریباً میان رده می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۶

روز گذشته در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 برند Alcatel OneTouch از سری جدید تلفن های هوشمند خود با نام Pop پرده برداشت. در زمان حاضر این سری تازه معرفی گشته تنها شامل دو محصول تقریباً میان رده می شود و یکی از ویژگی های خاص این دو محصول گستره ی وسیعی از درب های پشتی با طرح های متنوع است که کاربر می تواند با آنها به موبایل خود هر بار ظاهری تازه بخشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Pop Star یکی از اسمارت فون های جدید آلکاتل محسوب می گردد که در دو نسخه ی 3G و 4G راهی بازار خواهد شد که البته این دو نسخه از نظر سخت افزاری هم تفاوت هایی را با یکدیگر دارا هستند. نمونه ی 3G دستگاه مورد بحث از یک چیپ چهار هسته ای و ۱.۳ گیگاهرتزی MT6580 مدیاتک بهره می برد، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش دارد و کمپانی سازنده برای آن نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p در نظر گرفته است.

از جمله سایر مشخصه ها نیز می توان به باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی اشاره داشت.

در سوی دیگر Pop Star از نوع 4G قدرت خودش را از چیپ ۶۴ بیتی و چهار هسته ای MT6735P مدیاتک به همراه یک گیگابایت حافظه رم می گیرد و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی هایش هستند.

بعد از مواردی که در بالا به آنها پرداختیم نوبت می رسد به تلفن هوشمند دیگری با نام POP UP، که به یقین قدرتمندترین عضو فعلی خانواده ی Pop است.

در درون دستگاه یاد شده چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۰ (با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتز) با ۲ گیگابایت رم جای گرفته و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، نمایشگر ۵ اینچ ۷۲۰p، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز F2.0 و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی سایر مشخصه های سخت افزاری آن را تشکیل می دهند.

گفتنی است که اسمارت فون مذکور در رنگهای مشکی، آبی، نارنجی، سفید و قرمز در دسترس کاربران خواهد بود ضمن اینکه تمامی موبایل های فوق الذکر دو درگاه سیم کارت دارند. در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه این محصولات هنوز حرفی به میان نیامده است.

Alcatel OneTouch Pop Star

Alcatel-OneTouch-Pop-Star (6) Alcatel-OneTouch-Pop-Star (2)-w600 Alcatel-OneTouch-Pop-Star (3)-w600 Alcatel-OneTouch-Pop-Star (4)-w600 Alcatel-OneTouch-Pop-Star (5)-w600 Alcatel-OneTouch-Pop-Star (6)-w600 Alcatel-OneTouch-Pop-Star-w600

 

Alcatel OneTouch Pop Up

Alcatel-OneTouch-Pop-Up (1)-w600

Alcatel-OneTouch-Pop-Up (2)-w600

Alcatel-OneTouch-Pop-Up-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • V For Vandeta
    V For Vandeta | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    نوکیا و موتورولا بنیانگزاران موبایلهای رنگی و شخصی سازی بدنه ، بقیه دنباله رو و مقلد...

    • M.R.P
      M.R.P | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

      بسیار دیدگاه بچگانه ای دارید دوست عزیز! یکم منطقی به گفته خودتون فکر کنید! ینی چی این حرفا؟ با این تفکری که شما و امثال شما دارند هیچ زمان از هیچ زیبایی که توی این دنیاست نهایت لذتو نمیبرید!

      • authority
        authority | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

        حرف دلمو زدی خداییش

    • JEFRiUM
      JEFRiUM | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

      الکساندر گراهام بل مخترع تلفن بود و بقیه همه دنباله رو و مقلد ایشون هستند!!!!!

  • M.R.P
    M.R.P | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    نمای روبروی گوشی و نمای پشت گوشی اط نظر طراحی متوسط هست ولی اط نظر رنگ بندی و زیبایی خیلی خوب عمل کرده و خوشم اومد! تنوع خیلی خوبی داره

مطالب پیشنهادی