ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسکایپ iOS و اندروید با ظاهری جدید بروزرسانی شد

مایکروسافت امروز نسخه ای بروز شده از اسکایپ را برای سیستم های عامل اندروید و iOS منتشر کرده که در آن می توان ساده تر از گذشته به جابجایی و جستجو در منوها پرداخت. از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۵

مایکروسافت امروز نسخه ای بروز شده از اسکایپ را برای سیستم های عامل اندروید و iOS منتشر کرده که در آن می توان ساده تر از گذشته به جابجایی و جستجو در منوها پرداخت. از حالا به بعد می توانید با مراجعه به تب متحول شده recents، به سرعت به دوستان، گروه ها، مکالمه های خاص یا مخاطبین خود دسترسی داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مضاف بر موارد بالا، رابط کاربری اسکایپ نیز با پشتیبانی بهتر از چند وظیفگی بروزرسانی شده. طراحی جدید به شما اجازه می دهد تا آسان تر از گذشته میان پنجره های تماس و مکالمه سوئیچ کنید. همین مورد برای اشتراک گذاری لینک و موقعیت جغرافیایی نیز صدق می کند.

Skype6_iOS

در نسخه جدید، سوایپ روی آیکن مخاطب برای گرفتن تماس، حذف و پاسخ دادن به پیام ها کافیست. بنابر گفته مایکروسافت، نسخه آیپد اسکایپ بیش از سایر نسخه ها دچار تغییر و تحول شده و کارهایی از جمله اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی، استفاده از شکلک های بزرگ متحرک، ساخت گروه، تعامل با اعلان ها و دریافت و اشتراک گذاری تصاویر را در آن می توان آسان تر از همیشه انجام داد.

skype-for-ios

ضمنا در نسخه آیپد شاهد افزوده شدن خودکار مخاطبین از دفترچه تلفن به اسکایپ خواهید بود. از سوی دیگر، نسخه اندرویدی به طراحی متریال گوگل مزین شده و یک دکمه شناور برای انجام برخی عملیات به شما ارائه می کند. از این دکمه می توانید برای شروع یک مکالمه صوتی یا ویدئویی، چت یا ارسال یک پیام ویدئویی استفاده کنید.

همچنین بنابرگفته مایکروسافت، در نسخه اندرویدی شاهد عملکرد بهتری در جستجوی مخاطبین و مکالمات خواهید بود. در طراحی جدید، اطلاع از پیام های خوانده شده یا ناخوانده هم آسان تر از گذشته گردیده است.

Skype

Skype

سازنده: Skype قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84.7 / 30.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • saman.farabi4040
    saman.farabi4040 | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    مصرف دیتای مسنجر لاین خیلی کمه من خودم قبلا با اسکایپ همه کارامو میکردم ولی از وقتی با لاین تماس میگیرم فهمیدم چقدر خوبه و خیلی هم اپ سبکی هستش واسه گوشی

  • مایکروسافت حروم....
    مایکروسافت حروم.... | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    وقتی میتونستم آیفون بیگیرم رفتم یه گوشی ویندوزی گرفتم با یک و خرده‌ایی که نه بروز رسانی درستی داره و نه حتی برنامه‌های درستی. کسایی هم که می‌گن همه چیز داره خیلی غل.. کردن برنامه‌هاش حتی اگر هم باشن یا ناقص هستند یا از بقیه سیستم عاملا عقبتر هستند یا اصلاً بروز نمیشن.
    برنامه‌های خود مایکروسافت هم که اینه وضعش.
    آقایون به همه شما کاربرا هستم برا هیچ کمپانی دل نسوزونید و سینه چاک ندید اونا به اندازه کافی ماها رو می‌چاپن.
    اگر دستتون تو جیب خودتونه برا عمری که صرف پول در آوردنتونه دل بسوزونید و اگر دستتون هنوز تو جیب پدره برای زحمات و پا دردای پدرتون دل بسوزونید.

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

      نتیجه می گیریم که به حرف کاربرای سایت ها هم نمیشه اعتماد کرد.پر از اغراق و دروغگویی هست.این بلا سر من هم اومده متاسفانه

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    همین الان اپدیت کردم و بسیار جالب و خوب شده ، خوشمان امد / نسخه یونیورسال ویندوز و ویندوز فون هم در راهه که البته یکپارچگی خیلی خوبی با سیستم عامل داره

مطالب پیشنهادی