ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنیان گذار ایسر تکذیب کرد: این شرکت با ایسوس ادغام نخواهد شد

شرکت تایوانی ایسر هم در زمره تولیدکنندگانی است که در مدت اخیر به روند نزولی دچار بوده و Stan Shih بنیان گذار آن نیز در همین راستا مدتی پیش اعلام کرد حاضر است شرکت خود را واگذار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۰

شرکت تایوانی ایسر هم در زمره تولیدکنندگانی است که در مدت اخیر به روند نزولی دچار بوده و Stan Shih بنیان گذار آن نیز در همین راستا مدتی پیش اعلام کرد حاضر است شرکت خود را واگذار نماید.

پس از اعلام این موضوع گمانه زنی ها در مورد خریداران احتمالی این شرکت آغاز شد، پیش بینی و شایعاتی که در آنها نام ایسوس، دیگر شرکت (البته موفق) تایوانی بیش از دیگران به گوش می رسید.

اکنون اما رییس ایسر دوباره به سخن آمده و اعلام کرده چنین چیزی امکان ندارد چرا که این دو شرکت در مجموع ۷۰ درصد بازار تایوان را در اختیار خود دارند و بر اساس قوانین این کشور ادغام شدن چنین شرکت هایی بر خلاف مقررات تجارت آزاد به شمار رفته و قابل انجام نیست.

گفتنیست ارزش سهام ایسر از ماه آوریل میلادی ۵۰ درصد افت کرده و در ۶ ماه ابتدایی سال جاری نیز درآمد این شرکت به ۵.۴ میلیون دلار محدود بوده که نسبت به رقم ۱۵ میلیون دلاری در بازه مشابه سال گذشته دو سوم آن کاهش یافته است.

البته برخلاف گفته های مدیر عامل ایسر به نظر نمی رسد قصد وی برای واگذاری مالکیت شرکت چندان هم جدی باشد، کما اینکه همین شخص به جای بازاریابی برای فروش، جملات عجیبی را به زبان آورده که هر خریداری را منصرف می کند از جمله اینکه هرکس ایسر را به دلیل استعفای گروه مدیریتی تنها به یک پوسته خالی و بی ارزش دست خواهد یافت.

مدیر عامل ایسر ضمنا همان شخصی است که مدتی پیش گفته بود گروه های مدیریتی در آمریکا و اروپا تمام هوش و حواسشان روی پول است و تنها برای پول کار می کنند، در حالی که تایوانی ها بیش از مادیات به ماموریت و عوامل احساسی کار خود توجه می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

    بنظرم لنوو خیلی داره ایسر رو تو بازار اذیت میکنه.
    بمونه میتونه رقابت کنه البته با یک مدیر کاردان و توانمند.
    تازه سری v5 چشمم رو گرفته بود که یکی بگیرم ! یعنی برم ایسوس گرون قیمت رو بگیرم !

  • authority
    authority | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    من که از این قضیه بی خبر بودم ولی همیشه وقتی یکی از این دو نام میومد ناخودآگاه اون یکی هم میومد تو ذهنم

  • sina
    sina | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا درست میگی!این چینی فقط بلدن یا گند بزنن به کار یا اینکه از روی محصولات دیگه کپی کنن

مطالب پیشنهادی