ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: نبرد پوکمون ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

خوش رکاب

1

تا به حال شده در یک بازی به دادن اطلاعات غلط تشویق شوید؟ خوش رکاب مرتبا از شما سوالاتی می پرسد که در دایره اطلاعات عمومی قرار می گیرد و خیلی ساده، باید بگویید که این جمله غلط است یا صحیح. اگر جواب درست را انتخاب کنید بنزین ماشین تان کم می شود و اگر اشتباه پاسخ دهید، جایزه تان بنزین بیشتر خواهد بود. بنابراین تا می توانید باید اشتباه کنید و جواب غلط بدهید. این راز پیروزی شما در خوش رکاب است.

خوش رکاب

خوش رکاب

سازنده: فناوران آروند پاسارگاد قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24.7 مگابایت زبان:

UNKILLED

2

بالاخره پس از چند ماه، دوباره یک بازی سه بعدی با کیفیت و خوش گرافیک برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شد تا ما را به زمانی در آینده ببرد، روزگاری که زامبی ها بر می خیزند و نیروهای ارتشی با تمام توان خود به مقابله می پردازند. گیم پلی این بازی مشابه دیگر عناوین زامبی شوتر موبایل است و تنها تفاوت آن گرافیک پر زرق و برق تر و جذاب تر به حساب می آید.

UNKILLED

UNKILLED

سازنده: MADFINGER Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 184 مگابایت زبان:

Pokemon Shuffle

3

نینتندو حالا علاقه ای بسیار و هدفمند دارد تا روی پلتفرم های موبایل حضوری فعال داشته باشد اما Pokemon Shuffle تنها یک بازی ساده بود تا پیش از عقد قرارداد با DeNA، فضای موبایل سنجیده شود. این بازی که حالا برای اندروید و iOS نیز عرضه شده (پیشتر برای 3DS ساخته شده بود)، می تواند به نوعی نینتندو را آماده کند. همانند پازل های ۳ تایی که هدف در آن ها جور کردن ۳ شکل مشابه با یکدیگر است، در Pokemon Shuffle نیز باید پوکمون ها را کنار هم بچینید.

Pokémon Shuffle Mobile

Pokémon Shuffle Mobile

سازنده: The Pokemon Company قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 80.7 مگابایت زبان:

Ball Jump

4

کچ اپ در ساخت بازی های اعتیاد آمیز استاد است و Ball Jump، آخرین محصول این شرکت نیز از همان فرمول پیشین بهره می برد. محیط بسیار ساده اما دوست داشتنی در کنار گیم پلی رقابتی سبب شده تا Ball Jump به لیست اپلیکیشن های معتادکننده بپیوندد. همچنین اپلیکیشنی غیر رسمی توسط توسعه دهنده ای دیگر برای سیستم عامل ویندوزفون توسعه داده شده که دقیقا مشابه Ball Jump روی نسخه های اندروید و iOS است.

Ball Jump

Ball Jump

سازنده: Ketchapp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 12.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali
    ali | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    جانم پوکیمون

  • Ali
    Ali | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    Unkilled جالبه ديشب دانلود كردم اسلحه رو سما دوستان زامبي بگيريد شايك ميكنه گرافيك هم رديفه. Ball jump هم كووله اگر بازي كرديد ball jump رو ركوردتونو بگيد (;

  • Mahdi
    Mahdi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    Unkilled فقط خوبه

  • ایمان
    ایمان | ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دیجیاتو!
    ممنون از مطالب سایت ، لطفا این مطلب (https://www.backblaze.com/blog/dont-build-a-billion-dollar-business-really/) رو هم ترجمه و قرار بدین ، جالبه.

مطالب پیشنهادی